Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They are at lunch."

Çeviri:Onlar öğle yemeğindeler.

4 yıl önce

29 Yorum


lacoxtra

Öğlen de yazmayın

3 yıl önce

emre.secil

Öğlen ile öğle fark olmamalı... Su ile şu yu ayırmayan sistem bunu kabul etmedi ya la

3 yıl önce

topcu2006

Bende öğlen yazmıştım kabul etmedi

3 yıl önce

imanaz1

Öğlen yemeği diye bir şey yoktur. Bir okuyalım:ÖĞLEN YEMEĞİ! Bir de şunu okuyalım:Öğle yemeği! HANGİSİ DAHA MANTIKLI GELİYOR SİZE? Tabii ki de öğle yemeği! Bu kadar basit:)) Değil mi? Haklı mıyım?

2 yıl önce

MUHAMMEDUM15

Ama ingilizce farklıdır . ingilize öğle yemeği dersen anlamaz yada başka birşey olarak anlar

6 ay önce

Bykush1
Bykush1

Haksızsın. Öğlen yemeğinin doğru olmasının nedeni tecvitli okumaktır. Öğle diye yazılıp öğlen olarak telâfuz edilebilir. Başka bir örnek: İstanbul olarak yazılır, İstambul olarak okunur.

8 ay önce

selim61728

Yanlış çıktığında bayrağa basınca (oyun takılırsa basın) ...

1 yıl önce

ferhataslantas_

Dil ögrenmek istiyorsanız şöyle saçma sapan yazılar yazmayın ve gördügünüzde okumayıp geçin ve zaten selcen ve inci hanimi bilmeyen yoktur gerekli cevaplari kendileri veriyor o isimleri gorurseniz okursunuz aydinlanirsiniz bilin istedim ☺

9 ay önce

SerkanDoan4

onlar yemekteler yazdım olmadı. Lunch kelimesinin öğle yemeği olduğunu hatırlayamadım :)

3 yıl önce

nuray379529

Kabul etti benimkini çünkü altta ögle yaziyor öğlen yazmiyor. Anlarsiniz kıt değilsiniz yaa

6 ay önce

flegmatik1

Ayni sorunu tekrar eden 20 yorum.. Arkadaslar surayi bilgi kirliligi ile doldurmayin rica ediyorum. Ayrica oglen diye bir sey yok. Onun dogrusu ogleyindir. Mesela ogleyin gideriz. Oglen gideriz desek yanlis olur. Ya da ogle vakti tasinacagiz. Oglen tipki gidiyoruzu gidiyom yapmakla ayni durumu yasiyor.

2 yıl önce

nurdan69902

Ya uygulama bana özel mi çalışıyo çıldırıcam!

1 yıl önce

Ekrem604309

'Onlar öğlen yemeğinde" yazdım kabul edilmedi. Yemeğindeler yazmam gerekiyormuş

1 ay önce

AliSivri3

Onlar öğlende yazılırsa yanlıştır.Yemek yiyor mu yemiyor mu belirtilmemiş

11 ay önce

kadri339781

They are lunch diye kadin söylüyor, cevap olarak they are at lunch çıkıyor.Lutfen uygulamanızi gözden geçirin.

8 ay önce

Bykush1
Bykush1

Öğlen yemeğinin doğru olmasının nedeni tecvitli okumaktır. Öğle diye yazılıp öğlen olarak telâfuz edilebilir. Başka bir örnek: İstanbul olarak yazılır, İstambul olarak okunur.

8 ay önce

zzettinAka

At bu cumledeki gorevi ne

1 yıl önce

buketsevcan

"Öğle yemeğindeler" deki -de anlamını veriyor.

1 yıl önce

CerenAydod1

Ordaki edata tıkladım da/de/ta/te yazıyordu onlar da öğle n yemeğindeler de dim kabul etmedi nasıl oluyo

1 yıl önce

Muhammed193054

At in anlami ne

11 ay önce

fb.arda

are değil have diyor

3 yıl önce

zeyneplovato

Have demeli zaten

3 yıl önce

ramazan794599

Onlarda öğle yemeği yerler diye düşünmüştüm

3 yıl önce

sila_kalyon

Teh are lunch diyo

1 yıl önce

Frat32979

Onlar yemekte de olabilir

1 yıl önce

mit749438

at veya in edatının farkı nerede ikisinin anlamı de, da

2 yıl önce

slytherinv

Ornegin; I go to school at seven o'clock. Bu cumlede at edati cumleye zaman anlami katiyor. Bir digeri; Dog in the box. Burada ise in edati içinde anlami katiyor. Evet ikisi cok benzer ama de ve da ekini getirmeleri ayni olduklari anlamina gelmez.

1 yıl önce

keremekr

ben yanlışıkla akşam yemeği dedim

1 yıl önce

mmiyeelif

Doğrusunun öğlen olması gerekir

1 yıl önce