"Bana başvuruyu yarın ver."

Çeviri:Give me the application tomorrow.

4 yıl önce

16 Yorum


rageeee

You give me the application tomorrow neden kabul edilmedi

4 yıl önce

RufiYildiz

walla onu bende anlamadım ikidir bole emir cümlelerine you ile başlıyorum fark ne acaba?

4 yıl önce

savasxxx

Emir cumleleri fiille baslar ve isi yapan belli degildir. Sorudaki yuklem "verin (siz)" olsaydi dediginiz gibi olabilirdi.

3 yıl önce

uzunali18

Yukleme sorsak kim versin diye "sen" olarak buluruz ozneyi. You basta olunca neden olmadi hala anlamadim.

3 yıl önce

fataygun
fataygun

You başta olunca "Sen bana başvuruyu yarın verirsin." anlamı ortaya çıkıyor.

1 yıl önce

KdrKT

give the application to me tomorrow neden olmuyor

4 yıl önce

Kenan959440

Bunun türkçesi şu: Yarın benim için uygulamaya ver.

1 ay önce

GOKAY_OZEN

This is too easy

2 yıl önce

tanjantalfa

AYNI KELİMEYE YANLIŞ DİYOR.ÇOK SIK HATA YAPIYOR

2 yıl önce

bugrabuyuktas

appeal neden olmuyor?

2 yıl önce

darthrevan82

give me the appeal tomorrow yazdım application olması lazım diyor

1 yıl önce

AbdullahCa2

tomorrow cümlede başa getirilemez mi yeşillendirirseniz sevinirim. :)

3 yıl önce

GktrkGktrk1

The application give me tomorrow. neden yanlis

2 yıl önce

Kenan959440

Sizin cümlenin türkçesi şu: Uygulama bana yarın verir. Gerçi bunun içinde "gives" demek lazımdı.

1 ay önce

sinemevl

İkinci kez kullanılan me ne için acaba

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ikinci kez kullanılan me derken?

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.