1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bana başvuruyu yarın ver."

"Bana başvuruyu yarın ver."

Çeviri:Give me the application tomorrow.

August 20, 2014

22 Yorum


rageeee

You give me the application tomorrow neden kabul edilmedi


RufiYildiz

walla onu bende anlamadım ikidir bole emir cümlelerine you ile başlıyorum fark ne acaba?


savasxxx

Emir cumleleri fiille baslar ve isi yapan belli degildir. Sorudaki yuklem "verin (siz)" olsaydi dediginiz gibi olabilirdi.


uzunali18

Yukleme sorsak kim versin diye "sen" olarak buluruz ozneyi. You basta olunca neden olmadi hala anlamadim.


fataygun

You başta olunca "Sen bana başvuruyu yarın verirsin." anlamı ortaya çıkıyor.


DijitalMuhtar

Bende böyle yazdım


KdrKT

give the application to me tomorrow neden olmuyor


bugrabuyuktas

appeal neden olmuyor?


darthrevan82

give me the appeal tomorrow yazdım application olması lazım diyor


Zuhal_Dasbas

Alttaki kalıplardan "Give me the applications tomorrow" dedim kabul etmedi. Sistemsel bir hata mı acaba?


Anl870711

Give to me the application tomorrow neden olmuyor? BanA başvuruyu yarın ver değil mi?


Anl870711

Come to me if you have difficulties : Eğer zorluk çekersen banA gel demek ise benimki de doğru olmalı. Biri açıklarsa sevinirim.


Hande433589

Come fiilinde ise come me diye bir kullanim yoktur. Dolayisiyla come to me. Bana gel demek zorundasınız. Come to school. Come to park gibi. Come fiili go gibi bir fiildir. Tipki go school, go work olmayacagi gibi -e/a anlami katmak icin go to school seklinde kullanilir.


Hande433589

Giveden sonra yazdığınız me zaten ben+e demek yani bana anlami tasiyor. Give me / bana ver demektir. Give to me derseniz bana+e/a bana+a ver olur. Dolayisiyla dogru bir kulalnim degil


tanjantalfa

AYNI KELİMEYE YANLIŞ DİYOR.ÇOK ❤❤❤ HATA YAPIYOR


Hseyin659637

Bizim zamanımızda application uygulama demekti, ne ara başvuru olmuş


Deniz785214

Give me the application yazdim kabul edilmedi.


drya728413

Give to me the application tomorrow neden olmuyor to bana anlami katmiyor mu burada

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.