1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ця їжа особливо популярна вл…

"Ця їжа особливо популярна влітку."

Переклад:The food is especially popular during summer.

August 20, 2014

14 коментарів


volunteer1

Чому не зараховує "in summer" я не розумію. Якщо бути точним то переклад "during the summer" - протягом цього літа.


ilWJ8

В цьому ж уроці: "The food is especially popular during the summer." Переклад:Ця їжа особливо популярна влітку.

А тут мені вказують, що застосувавши артикль, я роблю помилку. Визначтесь, будь ласка.


Sviatoslav8

This food... видає неправильно


cyberua

This - однина These - множина Clothes, food завжди множина. Тож або The або These.


a3wZ10

Дякую за пояснення


Denys934049

Варіант "The food is especially popular during the summer" не є правильним тому, що перед порами року вживається нульовий артикль.


Tetyana_B

"The food is especially popular during the summer" - Ця їжа особливо популярна ЦЬОГО літа


Denys934049

Але ж питання поставлене "Ця їжа особливо популярна влітку" а не "Ця їжа особливо популярна ЦЬОГО літа".


Viacheslav328183

This food is especially popular during the summer (мав би теж бути як правильний варіант)


a3wZ10

"Cyberua"кілька коментарів вище гарно пояснив чому THIS не правильно


Volodymyr543505

Чому не зараховує ні This ні These?


SergiyOverchuk

чому meal то не їжа?)


MaxBodak

this food - зробіть альтернативний варіант!


MikhailIva5

Agree, this food is more appropriate than the food.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати