"Theycallthepolice."

Переклад:Вони дзвонять у поліцію.

4 роки тому

10 коментарів


Sviatoslav8

Вони викликають поліцію теж має бути правильно

4 роки тому

Zonuk

Це правильно, рапортуйте.

3 роки тому

CherOkee1404

Чому не приймається "Вони викликають цю поліцію" ? Я розумію, що звучить дико, але за правилами сайту так треба перекладати

2 роки тому

1UOd
1UOd

Правила сайту це базові поняття, які потрібні на початковому етапі для розуміння логіки формування речень. Але англійська мова це не завжди дослівний переклад. Потрбіно просто запам’ятати: Speak English. (Говорити по англійськи це сталий вираз який всі вже запам’ятали) Сall the police. (Звонити в поліцію) I study at school. (мало б бути in?) We study at university. She plays computer games. (не треба прийменників) He plays different games. (не треба прийменників) He plays tennis/football. (не треба прийменників) He plays the guitar (просто запам’ятати) I go to work (без артикля) I go to school (без артикля) I go to the park (просто запам’ятати) I go to the cinema/theatre (просто запам’ятати) Wash up the dishes(мити посуд. Просто запам’ятати) I listen to music (запам’ятати)

1 рік тому

OlegKoshel1
OlegKoshel1

Нескінченну кількість раз речення де the не було перекладено як це, цю, цей, заразовувало як помилку. В поясненні, на початку курсу, на форумі, написано що це принципова позиція дуо, привчити сприймати the, як це, цей, ця. Але деяким редакторам начхати на "принципову позицію" дуо.

3 тижні тому

Nadia727944

"Дзвонять" у дзвін... А використовувати телефон - ТЕЛЕФОНУВАТИ

4 місяці тому

OlegKoshel1
OlegKoshel1

Деякі редактори думають російською, а потім перекладають на українську. Не перший випадок.

3 тижні тому

VitaliyKhar

Переклад "Вони дзвонять в поліцію" виявився неправильним, треба замість "в" писати "у".

3 роки тому

Ann_Matiashchuk

я написала телефонують але дуо сказав що правильно дзвонять , чи це й справді правильно ????????????????????????

2 роки тому

Kessi21299

Вони телефонують поліції! Це тел правильно,чому видає помилку?!!

6 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.