Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"They call the police."

Переклад:Вони дзвонять у поліцію.

0
3 роки тому

8 коментарів


Sviatoslav8

Вони викликають поліцію теж має бути правильно

7
Відповісти3 роки тому

Zonuk

Це правильно, рапортуйте.

2
Відповісти2 роки тому

CherOkee1404

Чому не приймається "Вони викликають цю поліцію" ? Я розумію, що звучить дико, але за правилами сайту так треба перекладати

4
Відповісти2 роки тому

1UOd
1UOd

Правила сайту це базові поняття, які потрібні на початковому етапі для розуміння логіки формування речень. Але англійська мова це не завжди дослівний переклад. Потрбіно просто запам’ятати: Speak English. (Говорити по англійськи це сталий вираз який всі вже запам’ятали) Сall the police. (Звонити в поліцію) I study at school. (мало б бути in?) We study at university. She plays computer games. (не треба прийменників) He plays different games. (не треба прийменників) He plays tennis/football. (не треба прийменників) He plays the guitar (просто запам’ятати) I go to work (без артикля) I go to school (без артикля) I go to the park (просто запам’ятати) I go to the cinema/theatre (просто запам’ятати) Wash up the dishes(мити посуд. Просто запам’ятати) I listen to music (запам’ятати)

1
Відповісти9 місяців тому

VitaliyKhar

Переклад "Вони дзвонять в поліцію" виявився неправильним, треба замість "в" писати "у".

2
Відповісти3 роки тому

Ann_Matiashchuk

я написала телефонують але дуо сказав що правильно дзвонять , чи це й справді правильно ????????????????????????

3
Відповісти2 роки тому

Nadia727944

"Дзвонять" у дзвін... А використовувати телефон - ТЕЛЕФОНУВАТИ

2
Відповісти1 місяць тому

Kessi21299

Вони телефонують поліції! Це тел правильно,чому видає помилку?!!

0
Відповісти3 місяці тому