Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Who is the other one?"

Çeviri:Diğeri kim?

4 yıl önce

9 Yorum


sonmez35

"Bir digeri kim" nicin olmuyor

4 yıl önce

zaman12
zaman12

who is another one

3 yıl önce

MuhammetYl877489

The other one diğeri another one başka birisi

3 yıl önce

erenekmek

'diğer kişi kim' yazdım kabul etmiyor

3 yıl önce

DIRT...DIVER

one kullanılmasının sebebini anlayamadım ..

3 yıl önce

aytacyaman

Diğer kişi kim? Yanlış çıkıyor doğru olmalı

3 yıl önce

CumaAkta

One iyi anlam katmış. Bir diğeri kim de doğru olmalı sanırım.

3 yıl önce

NygelSama

'diğeri kim' şeklinde yazdım yine kabul etmedi. Soru işareti mi koymam gerekiyordu. :D

2 ay önce

Ne6ahat

Kim diğeri yazdım kabul etti.

2 yıl önce