"Who is the other one?"

Çeviri:Diğeri kim?

4 yıl önce

35 Yorum


sonmez35

"Bir digeri kim" nicin olmuyor

4 yıl önce

zaman12
zaman12

who is another one

3 yıl önce

MuhammetYl877489

The other one diğeri another one başka birisi

3 yıl önce

erenekmek

'diğer kişi kim' yazdım kabul etmiyor

4 yıl önce

DIRT...DIVER

one kullanılmasının sebebini anlayamadım ..

3 yıl önce

okumus1

One bu cümleye anlam vermek için kullanılmış

3 yıl önce

aytacyaman

Diğer kişi kim? Yanlış çıkıyor doğru olmalı

3 yıl önce

Emircihan

Another one olsaydı cevabın doğru olurdu one orada anlam katmış cümleye yardımcı olduysam ne mutlu bana:)

3 yıl önce

CumaAkta

One iyi anlam katmış. Bir diğeri kim de doğru olmalı sanırım.

3 yıl önce

NygelSama

'diğeri kim' şeklinde yazdım yine kabul etmedi. Soru işareti mi koymam gerekiyordu. :D

4 ay önce

MerveCanAltan

Yanlışınız olmasın benim kabul etti

1 ay önce

NygelSama

Düzeltmişlerdir o zaman :)

2 gün önce

Ne6ahat

Kim diğeri yazdım kabul etti.

2 yıl önce

ahide817745
9 ay önce

-PJM-

Bu cümledeki "one"ı açıklayabilir misiniz? Şunun yerine mi "one" kullanıldı; "Who is the other /person/ ?

4 ay önce

aslisena003

The neden gerekli?

2 yıl önce

serdar_klnc

Diğer biri kim

1 yıl önce

AhmetSeker7

Digeri kim neden olmuyor

11 ay önce

afif0
afif0

Öbürkü kabul edilmeli TDK'na göre diğeri kelimesinin anlamları içinde öbürü ve öbürkü var.

4 yıl önce

Viforvendetta

emin olduğumuz kelime alternatiflerini raporluyoruz

4 yıl önce

afif0
afif0

Yapmak istedim ama nedense sadece tartışma seçeneğini gösterdi.

4 yıl önce

_CanerOzdemir_

Rapörrrr

3 yıl önce

ismailsork

"Digeri kim" yazdim kabul etmedi

3 yıl önce

emotionalman

artık kabul ediliyor..

3 yıl önce

emreozupek

Ötekisi demek istesek nasıl olacak

3 yıl önce

MuratDemir874747

Peki sıradaki kim dersek who is the next to mı dememiz gerekiyor

3 yıl önce

serdarestik
serdarestik

To fazla

3 yıl önce

free9898

başkası kimdir? neden olmuyor..

2 yıl önce

omer__faruk

"who is the other " yeterli olur mu?

2 yıl önce

MorukYasin

öbür ki kim didim olmadi.

2 yıl önce

emotionalman

Doğrusu "öbürkü".

2 yıl önce

MorukYasin

öteki kişi kim olmadı :(

2 yıl önce

betul08

"Who is the other" da anlamlı olur mu

4 yıl önce

DursunAliS1

sıradaki kim olabilir

3 yıl önce

Serdarygs

diğer kişi kim ? de doğrdu olması lazım .

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.