Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The cat eats its food."

Переклад:Цей кіт їсть свою їжу.

4 роки тому

11 коментарів


8wYG1

Пачему its-будет свою

1 рік тому

Nordry
Nordry

Животные в английском языке имеют средний род и обозначаются местоимением "it". Соответственно: "The man eats his food" - "(Этот) человек ест свою еду", "The cat eats its food" - "(Этот) кот ест * свою* еду".

1 рік тому

George_Bertarg

Чому неможе бути "цю їжу"?

4 роки тому

R-r-Leo
R-r-Leo

Там нема слова цю, є "його", "свою".

4 роки тому

OleksandRek

якби "this" або "the" було б "цю їжу"

3 роки тому

anton_TS

its свою

3 роки тому

sanioktorgovisa

Воходить кіт це воно?

1 рік тому

Nordry
Nordry

Так, тварини в англійській мові середнього роду (за вийнятком, хіба що, Ваших власних домашніх тварин - у такому випадку їх дозволяється наділяти гендерними ознаками). А загалом, cat, dog, hamster, parrot etc. - it.

1 рік тому

Dasha626109

Так

7 місяців тому

VandaRoma

Переклад: Цей кіт їсть свою їжу.

2 роки тому

EnglishEng851073

В правилі було сказано, що "Також прилягаючі займенники в англійській мові часто використовуються там, де в українській їх не кажуть, але мають на увазі. Перед іменником, що означає частини тіла, предмети, одяг, родинні відносини, вони не перекладаються. Наприклад – He puts his hat on (Він одягає шапку). I told my sister about it (Я розповів сестрі про це)." ---------------------- Я написав "Цей кіт їсть їжу", - по українськи по правилу звучить правильно, оскільки не треба вже уточнювати яку він їжу їсть. В чому помилка? (Перед іменником, що означає частини тіла, предмети, одяг, родинні відносини, вони не перекладаються.) - Це виключний список ?

5 місяців тому

Пов’язані обговорення