A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"You look old."

Fordítás:Öregnek látszol.

4 éve

10 hozzászólás


M21-

Te idősnek látszol. Ezt nem fogadta el.

4 éve

fectroll
fectroll

Jelentetted? Ha még nem, tedd meg.

3 éve

eminens2

Idősnek látszol. Elfogadja: 2018.07.11.

2 hónapja

TthKlmn

You see old

7 hónapja

gnebeva
gnebeva

Öregnek néz ki. Ezt írja egyik jó megoldásnak. Szerintem "öregnek nézel ki" lenne a helyes. Vagy rosszul gondolom?

3 éve

TthKlmn

Ön öregnek néz ki. Maga öregnek néz ki.

7 hónapja

GalvanTivadar
GalvanTivadar

a "kinéz" az a germanizmus iskolapéldája (>aussehen). A dolog pikantériája, jogy az "alt aussehen" ráadásul nem is azt jelenti, hogy öregnek látszik, hanem pancsernek, tájékozatlannak, hozzá nem értőnek.

3 éve

margitsumser

Valóban GalvánTivadar a németben ez egy speciális kifejezés, amit ha magyarra kellene fordítanom, akkor azt mondanám. "Kelepcébe kerültél". Ez a jelentése angolul is? Mert nem értem én sem a mondat értelmét. Udvariatlanság lenne bárkinek is azt mondani hogy öregnek látszol, vagy idősnek nézel ki. Köszönöm előre is a választ, és az eddigi sok jó tanácsot is.

1 éve

LestiNndor

Öregnek látszódsz.

3 éve

timea.simk

Idősnek nézel ki.Elfogadja

3 éve