"The woman is important."

Çeviri:Kadın önemli.

4 yıl önce

21 Yorum


SignorinaXn
SignorinaXn

işte sonuna kadar destek verebileceğim bir cümle.

2 yıl önce

MelikeEsra1

Seni feminist duolingoo

1 yıl önce

DilanOzturk

Temiz hayvanlar pilav yer cümlesini saçma bulduğum kadar bu cümleyi de saçma buluyorum. Evet kadınlar önemlidir, tıpkı erkekler gibi.

1 yıl önce

Zeynep438115

"Kadın önemlidir" dedim kabul etti ama "Kadın önemli." demekmiş. :D

3 yıl önce

taylansyl

IRENE ADLER

3 yıl önce

ifduru

Yes, women are important

2 yıl önce

MelikeEsra1

KADIN MÜHİM

1 yıl önce

emin581729

O kadin onemli yi neden kabul etmiyor

3 yıl önce

muratserhatalp

She yok ki O nereden geldi

2 yıl önce

nalKarada

Neden "the" woman,yalniz woman olmasi gerekmez mi

2 yıl önce

asenahilal

The people is important.

2 yıl önce

Halitzl

Kadın önemli yada önemli kadın ne fark ediyor

2 yıl önce

Meleknur52539

Women olsaydı" are" mı kullanırdık

2 yıl önce

AyenurMehm

Galiba evet çoğul oldugu icin

7 ay önce

Eren121445

O kadın önemli yi kabul etmiyor

2 yıl önce

DavidNotfade

Sen var Feminist mi olmak Duolingo?

1 yıl önce

Keremmuham1

Tabi onemli oyuzden sevgilim var canım

9 ay önce

snnkrdmn

Belirli bir kadından bahsediyor üstünüze alınmayın kızlar .d

7 ay önce

Yaren451601

Sonunda kadınların değerini anlayan birileri çıktı:)

7 ay önce

BeratEmin10

düzgün okumuyo

6 ay önce

resul415923

Kadin önemli diyor. Kadin oñemlidir olmasi gerekmez mi?

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.