"The woman is important."

Çeviri:Kadın önemli.

August 20, 2014

27 Yorum

Konu önem sırasına göre

--Y.

işte sonuna kadar destek verebileceğim bir cümle.

December 15, 2015

MelikeEsra1

Seni feminist duolingoo

August 4, 2017

DilanOzturk

Temiz hayvanlar pilav yer cümlesini saçma bulduğum kadar bu cümleyi de saçma buluyorum. Evet kadınlar önemlidir, tıpkı erkekler gibi.

December 4, 2016

Tanmec96

Kadın değerlidir daha nazik olmaz mı çünkü duo kabul etmedi

December 15, 2018

Zeynep438115

"Kadın önemlidir" dedim kabul etti ama "Kadın önemli." demekmiş. :D

September 5, 2015

MelikeEsra1

KADIN MÜHİM

June 20, 2017

emin581729

O kadin onemli yi neden kabul etmiyor

October 5, 2015

muratserhatalp

She yok ki O nereden geldi

December 1, 2015

mmsmeyyeyi

Çünkü o 'yu getirirsen bir kadın anlamı olur . Ama o bütün kadınlardan bahsediyor

January 17, 2019

ifduru

Yes, women are important

January 1, 2016

nalKarada

Neden "the" woman,yalniz woman olmasi gerekmez mi

February 5, 2016

taylansyl

IRENE ADLER

July 27, 2015

asenahilal

The people is important.

July 25, 2016

Halitzl

Kadın önemli yada önemli kadın ne fark ediyor

August 18, 2016

mmsmeyyeyi

Çünkü anlamlı bir cümle olması için

January 17, 2019

Meleknur52539

Women olsaydı" are" mı kullanırdık

September 11, 2016

AyenurMehm

Galiba evet çoğul oldugu icin

March 7, 2018

Eren121445

O kadın önemli yi kabul etmiyor

September 12, 2016

DavidKocyigit

Sen var Feminist mi olmak Duolingo?

August 6, 2017

Keremmuham1

Tabi onemli oyuzden sevgilim var canım

December 17, 2017

snnkrdmn

Belirli bir kadından bahsediyor üstünüze alınmayın kızlar .d

February 26, 2018

Yaren451601

Sonunda kadınların değerini anlayan birileri çıktı:)

March 2, 2018

BeratEmin10

düzgün okumuyo

March 19, 2018

resul415923

Kadin önemli diyor. Kadin oñemlidir olmasi gerekmez mi?

March 28, 2018

mmsmeyyeyi

Tabiki de getirmez akıllım!!!♥♡

January 17, 2019

mmsmeyyeyi

Afedersiniz ama ben her soruyu doğru yapsam da bazen Duo bey bana:şu puan eksiksin de laga loga falan diyor!!!!!!!!!♥

January 17, 2019

Qwertyuop15

Olley doğru

May 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.