A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Egy perc múlva kezdődik az ebéd."

Fordítás:The lunch starts in a minute.

4 éve

8 hozzászólás


taschler0903

one minute in begins the lunch miért nem jó?

4 éve

Pelyhi

The lunch starts one minute later...ezzel mi a baj?

3 éve

legendamester

!Szerintem!, amit te írtál az azt jelenti, hogy egy perccel később kezdődik az ebéd. Nem pedig, hogy egy perc múlva. :)

3 éve

Pelyhi

Kösz,jogos :)

3 éve

AnnaPattan

The nem kell a mondat elején mert nem kell meghatározni, hogy "The lunch..."

8 hónapja

TthKlmn

Múlva= after or not?

4 hónapja

-Hajnalka-
-Hajnalka-

The lunch starts one minute later?

2 hónapja

Katalin5246

miért nem jó az " one" minute?

1 hónapja