"Iusetheplate."

Çeviri:Ben tabağı kullanırım.

4 yıl önce

16 Yorum


EypYILMAZ

Arkadaslar oradaki "the", belirli bir tabak olduğunu ifade ettiği için sadece "tabak" olarak çevirmek tam doğru kabul edilmemiş olabilir, burada "tabağı" demek bizi en doğru çeviriye götürecektir. İyi çalışmalar.

3 yıl önce

_Ayca_

Tabagi yerine tabak olmaz mi

3 yıl önce

murathannn

Aynen ya bende oyle yaptim

3 yıl önce

Tarik_2003

olmamasının nedeni 'the' derken birşeyi kastetmesi. yani siz bir tabak gösterip 'Ben tabak kullanırım' diyemez, !ben tabağı kullanırım' dersiniz

2 yıl önce

halil812889

Walla bu kadar adam tabak, tabağı arasın da kalmış benim gibi

3 yıl önce

ayeakta5

Ayyyyyyyyyyyyyyynen

1 yıl önce

cansudiram

Doğru cevap "tabağı" kullanırım olduğu için siz birinci tekil şahıs zamirini belirtseniz de belirmeseniz de "tabak" yazdığınız takdirde yanlış kabul edilecektir.

3 yıl önce

YoYoKardel

Attım tuttu vay bee jakdjjfjfjkrkjrjtktjjt

1 yıl önce

canergb

Türkçede "ben tabağı kullanırım" tek başına yeterli olmaz. İşaret sıfatı "o/bu/şu" eklemek gerekir. Orjinal metinde işaret sıfatı olmadığından "Ben tabak kullanırım" en doğru çeveridir.

3 yıl önce

ferdi48130

Arkadaşlar burada tabağın önündedi the tabağın belli bir tabak olduğunu kastettiginden dolayı tabağı denilmesi lazım hani the ne işe yarıyor anlamadım bir türlü diyordunuz ya işte bize fırsat ben bile :) anladım gibi ...

3 yıl önce

Gamze637906

Özlemcim zaten ben tabak kullanırım çümlesi yanlıs deniyorsa tabak kullanırım cümleside bir seyi degistirmez o da yanlis kabul ediliyor cunku arkadaslarin dedigi gibi the plate denmiş o zaman sen bir de tabağı kullanırım ı bir dene derim.

3 yıl önce

Yaren617655

Ben tabak kullanırım olmuyor

3 yıl önce

MrALTINBAY

Tabak kullanmak nedir ya böyle cümle mi olur

2 yıl önce

Erturul190

"Ben tabak kullanırım." Olmaz mı?

1 yıl önce

yilmaz334108

Plate tabak use kulanmak

1 yıl önce

AliKoyuncu2

Nasıl kullanorsaniz kullanin tabağı kirmayin yeter

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.