1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Femeia bea apă."

"Femeia bea apă."

Traducere:The woman drinks water.

August 21, 2014

26 de comentarii


Ana620980

Nu inteleg de ce se pune "s" la "drink"


MariaOtetea1

''s'' se pune la persoana a treia singular sau la ''bea'.' Drink=beau drinks =bea


Geo_rge122

Am rămas fără vieți și era ultima


PSG_Messi_30

Eu nu am cu vieți. P. S. Era prea ușor!


Gamios7

A fost foarte uşor


BACRAUANA

Dar am pus corect și zice ca e gresit


IrinaMoroa

Am gresit ca n am pus punct -_-


ComanIulia4

Dc e roșu normal e The women drink water


filippos114

Mersi nici eu nu stim chestia cu "s"


Erika478936

Mulțumesc pentru comentariul cu "drinks"


iftimebren

Deci normal e the women drinks water si am diua variante dar tot gresit imi arata k e


FeliciaChi10

Nu se poate selecta varianta corecta


DuolingoAby

Nu pot sa inteleg dc mia pus greseala daca ma corectat asa cum am scris!!


AlinaCercel24

Nu inteleg cand se pune ,,s'' la drink


fantomitzah

Doar pentru persoana a treia singular:
he / she / it drinks
I / we / you / they drink


blackonnix

Cand cei care fac exerciții întâlnesc asemenea situații, ar trebui ca înainte de a da răspunsul sa înlocuiască în gând "femeia/the woman" cu "ea/she".


PityFlorin

Îți mulțumesc pentru această explicație


Vldu969309

Deoarece așa vor englezii!! Dăă


Mihaela250812

Pentru ca aşa se mai spune uneori!!


dia.diana._.

Daca vrei sa ma urmaresti , urmarestema ca si eu o sa te urmaresc .

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.