"De îndată ce te vei simți mai bine, eu voi veni."

Traducere:As soon as you feel better, I will come.

August 21, 2014

19 comentarii
Această discuție este blocată.


ontadumitr

"...te vei simti..." = "...you will feel..."?


fantomitzah

Da. Este vreo problemă?

”to feel” = ”a simți” (ceva)
”to feel” = ”a te simți” (cumva)
La asta te-ai referit?


ontadumitr

probabil trebuia sa zic mai concret care e problema. Nu la verbul "to feel" m-am referit, dar la timpul viitor, adica din ro in engleza e tradus asa: "...te vei simti..." = "...you feel...", fara "will". Ar trebui sa exista "will" sau nu?


fantomitzah

Ah, am înțeles, nu remarcasem că asta ai vrut să zici.
După ”as soon as” nu se folosește niciodată timpul viitor, ci folosim prezentul dar ne referim la o acțiune din viitor.
Citește aici ce alte timpuri se pot folosi.


Anioara465454

Nu se deschide" aici". Unde mă informez?


mircea.com

Daca in loc de as soon folosim once este aceeasi regula?


Marian595942

Greșit, ce spui tu nu corespunde cu timpurile din engleză, nu poate să fie o regulă peste alta...ori lae ori bălaie


BA0LaFSa

Si de unde trebuia sa stim asta ?


mihailaninoiu

Muțumesc, fantomitzah ! Am înțeles!


MirelaNeub

Lipsește al doilea will!


BA0LaFSa

Se pare ca e o expresie de care nu ni s-a spus.


.andreea.7

Nu lipsește. După as soon as nu folosim timpul viitor (deci nu punem "will")


EcaterinaO8

De ce ,, te vei simti cu viitorul și nu cu prezentul cum văd ca ati pus ,, te simti mai bine


Momo_the_Avenger

Într-adevar, parca suna mai bine "De îndată ce te simți mai bine, eu voi veni".


IonelD1

Inadmisibil chiar pentru incepator.


traian272871

De ce mi-a respins fraza pentru că este corectă ?


Marius477421Mari

Propoziția în română ar fi trebuit sa fie, de îndată ce te simți mai bine, nu te vei simți...

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.