"Sana yapılan suçlama nedir?"

Çeviri:What is the charge against you?

4 yıl önce

24 Yorum


erdem.gelegen

Son konularda program moderatörleri yorum yapmaz oldular. Birçok yerde sorular havada kalmış niye ki bu durum işten mi ayrıldılar nedir

3 yıl önce

erayinmanyakzade

İlk konularda insanlar bir şey bilmediği için, sorulan sorulara verilen cevaplar çok ukalaca ve "seviyesizceydi". Fakat ileri konularda bir şeyler bilen insanlara karşı o şekilde konuşmak yürek ister. Zîra bunlar hiç konuşmuyor! Neden acaba?

11 ay önce

ufukgenctu

Arkadaş kim ne derse desin, bu şekilde bir yere kadar oluyor. Yazmak, çizmek, okumak, dışında bir de öğrenilmek istenen dilin bir mantık, bir düşünce yapısı var. Bence bunu n iyi şekilde öğrenmek için bizzat öğrenilmek istenen dilin konuşulduğu ülkede en az altı ay ya da bir yıl kalıp, dil, vücut- dil, düşünce hakkında gözlem yapmak lazım. Olmuyor bu şekilde işte.

2 yıl önce

sn.irem

What is the charge to you? Kabul edilmez mi

3 yıl önce

Kendini.Bilmez

accusation niye olmuyor acaba? illa verilen kelimeleri mi kullanmak lazım arkadaşım..

3 yıl önce

murat.tiry

What is the blame against you???

3 yıl önce

HilalTrkse

Blame on ile kullanildigindan sanirim ifade dogru olmaz Put the blame on somebody

3 yıl önce

auspices

"What is the accusation about you?" neden olmaz?

4 yıl önce

Simsorut
SimsorutPlus

Anlam olarak aynı kapıya çıkıyor, ama ifade biçimi biraz farklı sanırım.

Senin hakkındaki suçlama nedir?

4 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Bunu ben de merak ettim?

4 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

Sana yapılan suçlama nedir. What is the charge to you sana karşı yapılan suclama olsaydı what is the charge against you kabul burada öyle demiyor ki

2 yıl önce

goksel777

Burda yapilan kelimesi nerde

3 yıl önce

edibefendi

Accusation against you niye olmaz?

3 yıl önce

BerkSOYSAL

'Accusation against you' needs to be accepted

3 yıl önce

umut627

"What is the charge to you?" doğru mudur?

2 yıl önce

oylmesn

sana karşı yapılan suçlama nedir ? olsa anlayacağız da..

1 yıl önce

alperencem1

what is the blame made of you neden olmaz

1 yıl önce

gldwZP
gldwZP

"Charge against "bir deyimmidir lütfen açıklarmısınız

1 yıl önce

gldwZP
gldwZP

"What is the charge against to you "olsa daha doğru mudur

1 yıl önce

mrv603410

What is the blamae againist to you

1 yıl önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    Sana karşı yapılan suçlama nedir?Diye çevirmek daha doğru olur.Orada "against" tabiri buna izin verir.

    1 yıl önce

Simge874194

    Türkçe bir cümleyi ingilizceye çevirmekte zorlanıyorum. Ne yapmalıyım? Bir "the" nereye gelir açıklayabilir misiniz?

    10 ay önce

Lale205872

    Charge yükleme,suçlama,hücum,emir,ücret against ise karşı,aleyhinde,karşısında anlamlarına geliyor.düz çevirisi nedir suçlama sana karşı?

    4 ay önce

Uurka1

    Baya kafami karistirdi

    2 ay önce
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.