"Iarna este sezonul căpşunelor."

Traducere:Winter is the strawberry season.

August 21, 2014

11 comentarii
Această discuție este blocată.


DaMenf

Este o greseala, apasati pe capsune si vedeti ca scrie "strawberrys", nu "strawberries".


Kris339381

Strawberries este pluralul lui strawberry nu strawberrys. 1 in engleaza capsuna nu se numara adica strawberry poate fi folosit si cand vorbesti despre o capsuna si cand vorbesti despre doua. 2 strawberries se refera de obicei la tipurile de capsuni - adica mici mari de sezon etc. Pluralul se formeaza in felul urmator pt substantive care se termina in y si inaintea lui este o consoana se transforma in "ies" strawberry-> strawberries, lolly-> lollies. As sugera consultarea unei carti sau mai multor carti de gramatica.


fantomitzah

Corectat, mersi!


AgataCojoc

Sensul va rog la aceasta propozitie, putea sa puna ceva putin mai... Real. Ce credeti?


PetruSamso2

De ce la indicii e "the winter" dar eu dacă scriu așa mi-au luat o viață?


EdaKurt4

Nu este la plural, uitați-vă mai atent


VirginiaSt942339

De ce nu e corect STRAWBERIES ?


PDady

Opriti acesta voce enervantă


iulianstim

Pluralul cuvantului căpșună este căpșuni, nu căpșune!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.