"Their children drink milk."

Traducere:Copiii lor beau lapte.

August 21, 2014

5 comentarii
Această discuție este blocată.


paul841754

Unde este pluralul?


MartacDenisa

Pentru ca nu am pus un ,, i" mia scazut i viata!!!??


fantomitzah

Da, pentru că ai scris un cuvânt exitent, altul decât cel corect.
Ai scris nearticulat (”copii”), dar trebuia articulat (”copiii”).
Dacă nu dădeai peste un cuvânt cu sens, atunci ți-ar fi afișat doar o atenționare, fără să îți ia o viață.

Se scrie ”mi-a scăzut”, nu ”mia scăzut”.


rvteddy

Pacat de limba romana...


Stefy2006

Si eu am avut o greseala de genul asta...

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.