Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"A woman eats an apple."

Traducere:O femeie mănâncă un măr.

0
acum 3 ani

6 comentarii


Un141

Am scris bine ce este gresit

2
Răspundecu 3 luni în urmă

spesial

Cand se foloseste drink/drinks, respectiv eat/eats ?

0
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Se adaugă ”s” la finalul verbului doar pentru persoana a treia singular:
[ he / she / it ] [drinks / eats]
[ I / we / you / they ] [drink / eat]

7
Răspundeacum 3 ani

spesial

Regula este valabila pentru toate verbele? Si te rog sa imi dai un exemplu cu "it".

2
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru majoritatea, dar sunt și unele care se conjugă neregulat, de exemplu în primele lecții învățați:
- ”to be” = ”a fi”: I am, we/you/they are, he/she/it is
- ”to have” = ”a avea”: I/we/you/they have, he/she/it has

Pronumele ”it” se folosește când e vorba de animale sau obiecte.
I have a cat. It eats anything. = Eu am o pisică. Ea mănâncă orice.
I have a dog. It eats anything. = Eu am un câine. El mănâncă orice.

10
Răspunde1acum 3 ani

spesial

Mulțumesc pentru explicații!

4
Răspundeacum 3 ani