1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "A woman eats an apple."

"A woman eats an apple."

Traducere:O femeie mănâncă un măr.

August 21, 2014

14 comentarii


spesial

Cand se foloseste drink/drinks, respectiv eat/eats ?


fantomitzah

Se adaugă ”s” la finalul verbului doar pentru persoana a treia singular:
[ he / she / it ] [drinks / eats]
[ I / we / you / they ] [drink / eat]


spesial

Regula este valabila pentru toate verbele? Si te rog sa imi dai un exemplu cu "it".


fantomitzah

Pentru majoritatea, dar sunt și unele care se conjugă neregulat, de exemplu în primele lecții învățați:
- ”to be” = ”a fi”: I am, we/you/they are, he/she/it is
- ”to have” = ”a avea”: I/we/you/they have, he/she/it has

Pronumele ”it” se folosește când e vorba de animale sau obiecte.
I have a cat. It eats anything. = Eu am o pisică. Ea mănâncă orice.
I have a dog. It eats anything. = Eu am un câine. El mănâncă orice.


spesial

Mulțumesc pentru explicații!


Nicu800

Exat... Ești profesor... Explici asa de bine... Super... I love you ❤️❤️❤️


Nicu800

Ești profesor sau nu... As vrea sa fac niște... Meditați... Ai dorii??


Nicu800

Fantomizath..


David419242

Cand este la o alta persoana in afara de eu


maria12saras

Drinks si eats se folosesc la persoana a 3 singular iar drunk si eat la celelalte persoane


Un141

Am scris bine ce este gresit


madalina409915

O femeie mânca un mar

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.