1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The six children are going t…

"The six children are going to eat rice."

Fordítás:A hat gyerek rizst fog enni.

August 21, 2014

6 hozzászólás


fazekasgaga

A hat gyerek rizst fog enni

February 8, 2016

Totibi

Gondolkodtam a válaszon, de elvetettem a helyeset, mert ez igy eléggé magyartalan. Szerintem, ha határozottan a hat gyerekről lenne szó, akkor "Az a hat ... (That six ...)" kellene.

June 7, 2018

malackutya

Az "A" hatarozott nevelo. Nem kell mutatonevmas a helyere.

July 3, 2018

kovatszoltan

miért kell névelő?

August 21, 2014

olmik

Mert határozottan hat gyerekről van szó, nem altalanossagban

December 5, 2014

espontapon1

Ha határozottan hat gyerek fog rizst enni, akkor pont nem kell oda névelő, mert ez így nagyon magyartalan!

June 2, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.