"No, it is not her."

Переклад:Ні, це не вона.

August 21, 2014

21 коментар
Це обговорення закрито.


O.Yevhen

теж допустив ту ж помилку ( ні, це не її ). Но думаю розуміння прийде з часом. Засвоїти тонкощі на ранніх етапах складнувато :(... тим більше не зустрічалось, поки-що, щоб вживати hers в якості її в даному чи аналогічному випадку.


happy_Mariana

чому "ні, це не її"- вважається помилкою


yanayy

було б "it is not hers"


Yablunka

Her як присвійний займенник потребував би ще після себе того, про що мова - Ні це не її книга, її диплом тощо. Оскільки цього нема і немає неперехідної форми hers, яка не потребує далі уточнення, то і перекладається в іншому контексті: це не вона.


Marta2775

her перекладається як її а не ВОНА!


Fb8U1

Ви не одна вважаєте, що в цьому реченні помилка. Почитайте обговорення. Проте більшість, хто вимагає виправити "помилку", помиляється. Мова - складна система. Початківці бачать лише верхній шар. Копнете глибше, то побачите, що є інші правила, не так часто вживані. Є винятки із правил, а також стійкі звороти, які утворені не за правилами. Їх треба запам'ятовувати. Є ще багато чого, про що дізнаєтесь, якщо будете наполегливою.

У подібних зворотах використовується об'єктний займенник (her), а не суб'єктний (she).

Трохи більше тут: http://easy-english.com.ua/personal-pronouns/


HvLF12

Я так розумію, що в значенні її (в даному випадку присвійний займенник без іменника) було б Hers, а це речення треба вивчити на пам'ять щоб не казати She


miho_if

Не розумію як вона може бути "it"


Fb8U1

У безособових реченнях використовується стале словосполучення it is. Воно виконує функцію підмета і присудка - Це (є).

Почитайте це обговорення, там є відповідь на інші запитання.


artyrtesli

Чого не приймає No it's not her ?


deniko
Mod
Plus

всі скорочення - (it is -> it's, we are -> we're, і т.д.) - приймаються Дуолінго. Ймовірно, був якийсь одрук, але той варіант, що ви написали, приймається.


evaSvitlan

Перечитала коментарі і так і не зрозуміла, як відрізнити, "це не вона" від "це не її." Треба Hers, коли не її?? Хто може, підкажіть, будь-ласка


deniko
Mod
Plus

It's not her - Це не вона

It's not hers - Це не її

her може означати і її, але лише перед іменником або іменниковим зворотом:

It's not her cat - це не її кіт.


evaSvitlan

Дякую, зрозуміло


Vatalikon

Тут скоріше підходить hers, якщо в значенні "її". Я теж допустив помилку.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.