1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Eu mănânc fructe."

"Eu mănânc fructe."

Traducere:I eat fruit.

August 21, 2014

9 comentarii


AlinaNicol3

Eu mananc fructe . I eat fruits . Nu , I eat fruit. Asta ar insemna : Eu mananc fruct .Cea ce nu ar fi corect gramatical .


fantomitzah

Vezi discuția de aici.


catalin03

fructe nu are plural in limba eng


Dorina549139

Ba are pluralul este fruits


AdinaRamon

Ca tot vorbim de gramatica se scrie ,,ceea'' draguta


_lissie_jones_

nu ar fi trebuit să fie "fruits" (fructe)?


BurlacuMar6

Fruit e la singular Fruits e la plural


c3zaraa

Oricum. E greșit...trebuie fruits în loc de fruit

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.