"Eu mănânc fructe."

Traducere:I eat fruit.

acum 4 ani

8 comentarii


AlinaNicol3

Eu mananc fructe . I eat fruits . Nu , I eat fruit. Asta ar insemna : Eu mananc fruct .Cea ce nu ar fi corect gramatical .

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Vezi discuția de aici.

acum 4 ani

eduardo571563

Super

acum 2 ani

catalin03

fructe nu are plural in limba eng

acum 3 ani

StanciuEle9

Ba are,"fruit" e singular "Fruits" e plural.

cu 5 luni în urmă

AdinaRamon

Ca tot vorbim de gramatica se scrie ,,ceea'' draguta

acum 3 ani

BurlacuMar6

Fruit e la singular Fruits e la plural

acum 2 ani

CezaraAnto

Oricum. E greșit...trebuie fruits în loc de fruit

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.