"Eu mănânc fructe."

Traducere:I eat fruit.

August 21, 2014

8 comentarii
Această discuție este blocată.


AlinaNicol3

Eu mananc fructe . I eat fruits . Nu , I eat fruit. Asta ar insemna : Eu mananc fruct .Cea ce nu ar fi corect gramatical .


fantomitzah

Vezi discuția de aici.


catalin03

fructe nu are plural in limba eng


AdinaRamon

Ca tot vorbim de gramatica se scrie ,,ceea'' draguta


_lissie_jones_

nu ar fi trebuit să fie "fruits" (fructe)?


BurlacuMar6

Fruit e la singular Fruits e la plural

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.