"This is a test."

Fordítás:Ez egy teszt.

4 éve

16 hozzászólás


gatyi
gatyi

Ez egy felmérő. Szerintem jó, szerintetek?

3 éve

adi64

Én is ezt írtam. Nem fogadta el. szerintem jó.:)

3 éve

oregkvinto

ez egy próba.nagy marhaság???

4 éve

Kincskereso

szerintem nem rossz, de most iskolai témakörben vagyunk, a dolgozat jobb

4 éve

focismatyi

miért nem jó az hogy ez egy felmérő?????????????????????????????????????????????

2 éve

pizspozseng

Ez egy feladatlap. Vajon miért nem jó? Azért, mert Duolingo nem tudja megjegyezni, ezen kívül nagyon vaskalapos.

3 éve

armiba

A "test" angol szó magyarul azt jelenti, hogy: "próba". Manapság persze használjuk (egy külön tanulmányt érdemelne, hogy miért!) az angol szót is, magyar helyesírással leírva, de ez nem jelentheti azt, hogy lefordítottuk. Az oldal tetején, a feladatot a Duolngo is úgy határozza meg, hogy: "Fordítsd le ezt a szöveget!". Akkor pedig köteles lenne elfogadni a fordítást, amely: "Ez egy próba"!

2 éve

Tamas51

Jelezted?

2 éve

Csulki
Csulki

Valamint jelenti a következőket: vizsgálat, kísérlet, analízis, vizsga, dolgozat mint főnevek, és próbál, ellenőriz, megvizsgál, vizsgáztat, kémlel, analizál mint ige.

1 éve

Hajcsatka

Nem hinném, hogy egy angol szöveget, egy alapvetően nem magyar szóval lenne helyes lefordítani. Én is inkább a próba és felmérő szavakkal fordítanám.

2 éve

armiba

A "test" kifejezést valóban használja a magyar is, "teszt" helyesírással. Ez azonban nem jelenti azt, hogy ez a fordítása. A nyelvtudósok az ilyet jövevényszónak nevezik. A feladat az volt, hogy fordítsuk ezt magyarra. Ezért a "helyes"-nek nevezett megoldás valójában helytelen, a valódi fordítás pedig ez "próba". Jó lenne a feladatot kijavítani, vagy legalább a valódi fordítást is helyesnek elfogadni. Többszöri és több személytől származó észrevétel nem elég ahhoz, hogy kijavítsátok ezt a hibát?

2 éve

Tamas51

Nem elég. Jelentsd! Az egymás közti beszélgetéseinket nem feltétlenül kísérik figyelemmel a moderátorok.

2 éve

PecsiGabor

Jeleztem nekik azt, hogy "felmérő". Szerintem is el kellene fogadni ezt a jelentést is.

2 éve

FarkasBenc13

E kellett volna olvasni a feladatot, anglolul kell leírni!

2 éve

armiba

Igen, a magyarban is használjuk a "próba" szinonímájaként az angolból átvett "teszt" szót. Ez azonban nem jelenti azt, hogy el kell felejtenünk a magyar kifejezést. Az angol nyelv tanulása ne jelentse azt, hogy el kell felejtenünk a magyart! Amiért a helyesnek nevezett megoldás valójában helytelen, az a kizárólagosságra való rendszeres törekvés. Ejnye!

2 éve

FeketeZsol7

Ez egy baromság miért nem fogadja el ????.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.