"Korkma, çocuğum"

Çeviri:No fear, my child

4 yıl önce

28 Yorum


Emre.Erol

don't be afraid, my kid

4 yıl önce

jvdn.aze
jvdn.aze

Ben de oyle yazdim kabul etmedi

3 yıl önce

R.Corleone

do not fear my child

4 yıl önce

Viforvendetta

grammer olarak doğru ama o şekilde pek kullanmıyorlar dostum

no fear. kalıp zaten.. eş anlamlı olarak da "dont be afraid" kullanabiliriz.

4 yıl önce

Fatiherman

Hey jude, don't be afraid...

3 yıl önce

menekshe

Bence 'do not fear' 'no fear' dan daha dogrusu, dil mi? Korkma, fiil, nesne degil, bir de alistirma bizden sadece dogru çeviri istiyor. Ogrenciler olarak, pek kullanmiyorlar ya da cok kullaniyorlar...nerden bilicez?? Bozuk degilse...

4 yıl önce

Ilyas12b

do not afraid my child neden kabul etmedi

3 yıl önce

vvsey
vvsey

"Afraid" bir fiil değil. Do not BE afraid - korkmuş OLMA.

2 yıl önce

MuradImano1

Korkak?

9 ay önce

receptoklu

no fear my kid .? kid = çocuk ?

4 yıl önce

aaaa439933

No afraid my child neden kabul edilmedi

1 yıl önce

Ercanbay1

don't scare,don't afraid,no fear.What do their differancies?

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Fark yok, hepsi yanlış. :) "Don't scare" = korkutma.

Don't be scared (korkmuş olma), don't be afraid (korkmuş olma), don't fear (korkma).

2 yıl önce

aleynalper

No yada not farki neydi ,biri soyut kavramda biri isimde kullaniliyodu ama hatirlayamadim...anlatacak biri var mi

3 yıl önce

TheMcp

My boy desek?

3 yıl önce

bilgekaganylmz

Oğlum

1 yıl önce

eZOAUDTORE

Don't afraid,my child neden olmadi aynen

3 yıl önce

MehmetAkif596305

Dont afraid neden olmadı?

3 yıl önce

YunusAkan1

Do not afraid neden olmadı

3 yıl önce

esraycr

Dont afraid neden olmadi evet

3 yıl önce

lalelalelale

AFRAID NEDEN OLMUYOR

3 yıl önce

uzunoguz

Don't scare neden kabul edilmiyor?

3 yıl önce

ilhan631276

Do not be afraid my child

2 yıl önce

ufuksarp

"Have no fear, my child" kabul edilmeli.

1 yıl önce

bacio_
bacio_

Child 3. tekil. O sebeple No fears olmaz mı?

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Emir cümlelerinde olmaz

1 yıl önce

bacio_
bacio_

Teşekkürler cevap için

1 yıl önce

cerkesomer

Be ne alaka yaa

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.