Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"İmkansız nedir?"

Çeviri:What is impossible?

0
3 yıl önce

11 Yorum


Turker90

Burda the kullandım diye yanlış dedi:/ Başka zaman olsa the kullanmıyoruz diye yanlış der..

30
Cevap ver3 yıl önce

Dirilay

Çok bilmişlik yapmak istemem.
Ama bildiğim kadarıyla "The" belirli durumlarda ancak isimlerden önce geliyor. "impossible" bir sıfat olduğu için ondan önce "the" gelmez. "impossible" dan sonra bir isim gelseydi, cümlenin gelişine göre "impossible"dan önce "the" konulabilirdi. Mesela şu cümle bana doğru geliyor. "It is the impossible love" (O imkansız aşktır) demek istedim. Ne dersiniz Sevcen hanım!

18
Cevap ver3 yıl önce

Gntu9
Gntu9

What is it impossible

2
Cevap ver1 yıl önce

brktrnc

imkansız olanı sormuş sadece impossible yeterlimi acaba yada başka türlü nasıl diye bilirdik sanki araya bişeyler daha girmesi gerekmiş gibi geliyo bana

0
Cevap ver3 yıl önce

Viforvendetta

what is impossible = imkansız olan ne. diye de çevirilebilir.
ingilizcesi de bence gayet yeterli. zaten kısa ve basit bir cümle.

1
Cevap ver3 yıl önce

ayhangorur

İmkansız olan nedir?

0
Cevap ver3 yıl önce

DamlaKskin

What's the impossible yazdım ama kabul etmedi neden

0
Cevap ver2 yıl önce

Goker67

bu cümlenin geçmiş zamanla ilgisi nedir ki bu kategoride çıktı?

0
Cevap ver1 yıl önce

SerkanMutl3

Arkadaşlar imkansiz kelimesi nedir diye soruyor ondan kafaniz karisiyor what is the bag canta nedir gibi imkansiz nedir ok

0
Cevap ver1 yıl önce

GhostAlexMercer

Bu soruları administration'mı moderation'mı hazırlıyor, umarım moderasyondur çünkü üst kademedekiler ise sesi duyuramayız..

Lütfen daha fazla soru ekleyin.. Plz add more question..

0
Cevap ver1 yıl önce

zehra584592

Bende the kullanmistim ama degilmis

0
Cevap ver1 yıl önce