"The cat and the dog are animals."

Traducere:Pisica și câinele sunt animale.

August 21, 2014

18 comentarii
Această discuție este blocată.


AlinaCercel24

am zis catelul in loc de cainele ... nu e corect asa ?


fantomitzah

”cățel” înseamnă pui de câine.
Singura traducere acceptată în curs pentru ”dog” este ”câine”.


Bya940788

Da si mai e pupp tot cățel


Bya940788

Scuze vroiam sa zic ca si ei mai greșesc


Bya940788

E mai gresetsc si ei


Diankadi2

La cine nu corect ?


Bya940788

La primul răspuns


liana31357

Rostiti mai clar !!


Bya940788

Da ,dar tot greșim


AnaPatrici489980

Am spus cățelul in loc de cainele Nu este bine așa?


Bya940788

Ba da cum o fi cred


NinaMarmaliuc

Am scris corect si mi-a dat ca am gresit raspunsul


MihaelaSte19

Am scris corect și mi-a spus că am greșit .


Marius477421Mari

De ce la această propoziție este cu articolul hotărât the și aceeași propoziție dar la plural este fără articol? Un mic ajutor! Mulțumesc! :)


Giovanni377110

Mi-a halit 2 vieți ,am scris CORECT

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.