"Bizim en az bir saate ihtiyacımız var."

Çeviri:We need at least an hour.

4 yıl önce

16 Yorum


narkoz.gmgm

Çünkü okunuşta hour diye okunmaz our diye yani sesli harf ile başlıyor ingilizcede her şey okunuşa göre olur yani a our olmaz an our olur okey mi:)

1 yıl önce

nightwolwes

We need minimum one hour yazdım olmadı

4 yıl önce

Viforvendetta

minimum sıfattır.
at last zarf.

4 yıl önce

MemduhE
MemduhE

Neden "hour" dan önce an gelmiş. "a" gelmemeli miydi?

2 yıl önce

MerveS1

At least bir öncekinde cümlenin sonuna gelmişti, yeri tam olarak neresi?

4 yıl önce

BurakcanSencan

we need an hour at least dedim ben de. devrikliği algılamıyor sanırım.

3 yıl önce

ilhanharbili

an hour yerine a hour olması gerekmiyor mu?

2 yıl önce

gne120392

Hour 'our gibi okundugu icln a degilde an geliyo.yanı okunusuna bakacaksınız

1 yıl önce

O.Akkus

Cümle icindeki "zaman" lar hep en sonda olur diye biliyorum...

2 yıl önce

kadirc16

As least diyince anlami ne oluyor ?

1 yıl önce

dara304054

Bu cümlede var anlamını nasıl çıkarırız?

2 ay önce

osman622395

ص2ج2

2 yıl önce

ibrahim-sami

Evet ya benim de kafam karıştı. . Ben de sonuna yazmistim..yanlis dedi

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.