Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bizim en az bir saate ihtiyacımız var."

Çeviri:We need at least an hour.

0
3 yıl önce

16 Yorum


narkoz.gmgm

Çünkü okunuşta hour diye okunmaz our diye yani sesli harf ile başlıyor ingilizcede her şey okunuşa göre olur yani a our olmaz an our olur okey mi:)

4
Cevap ver1 yıl önce

nightwolwes

We need minimum one hour yazdım olmadı

3
Cevap ver3 yıl önce

Viforvendetta

minimum sıfattır.
at last zarf.

8
Cevap ver3 yıl önce

MemduhE

Neden "hour" dan önce an gelmiş. "a" gelmemeli miydi?

3
Cevap ver1 yıl önce

MerveS1

At least bir öncekinde cümlenin sonuna gelmişti, yeri tam olarak neresi?

2
Cevap ver3 yıl önce

BurakcanSencan

we need an hour at least dedim ben de. devrikliği algılamıyor sanırım.

3
Cevap ver3 yıl önce

ilhanharbili

an hour yerine a hour olması gerekmiyor mu?

2
Cevap ver1 yıl önce

gne120392

Hour 'our gibi okundugu icln a degilde an geliyo.yanı okunusuna bakacaksınız

0
Cevap ver11 ay önce

O.Akkus

Cümle icindeki "zaman" lar hep en sonda olur diye biliyorum...

0
Cevap ver2 yıl önce

kadirc16

As least diyince anlami ne oluyor ?

0
Cevap ver1 yıl önce

dara304054

Bu cümlede var anlamını nasıl çıkarırız?

0
Cevap ver1 hafta önce

osman622395

ص2ج2

-2
Cevap ver2 yıl önce

ibrahim-sami

Evet ya benim de kafam karıştı. . Ben de sonuna yazmistim..yanlis dedi

-3
Cevap ver3 yıl önce