"Bizim en az bir saate ihtiyacımız var."

Çeviri:We need at least an hour.

4 yıl önce

13 Yorum


narkoz.gmgm

Çünkü okunuşta hour diye okunmaz our diye yani sesli harf ile başlıyor ingilizcede her şey okunuşa göre olur yani a our olmaz an our olur okey mi:)

2 yıl önce

nightwolwes

We need minimum one hour yazdım olmadı

4 yıl önce

Viforvendetta

minimum sıfattır.
at last zarf.

4 yıl önce

MemduhE

Neden "hour" dan önce an gelmiş. "a" gelmemeli miydi?

2 yıl önce

MerveS1

At least bir öncekinde cümlenin sonuna gelmişti, yeri tam olarak neresi?

4 yıl önce

BurakcanSencan

we need an hour at least dedim ben de. devrikliği algılamıyor sanırım.

3 yıl önce

ilhanharbili

an hour yerine a hour olması gerekmiyor mu?

2 yıl önce

gne120392

Hour 'our gibi okundugu icln a degilde an geliyo.yanı okunusuna bakacaksınız

1 yıl önce

mahmutsah

``at least" neden buradaki yerinde kullaniliyor aciklayabilecek olan var mi

2 hafta önce

MehmetAydn393394

We need least an hour neden olmuyor

1 hafta önce

O.Akkus

Cümle icindeki "zaman" lar hep en sonda olur diye biliyorum...

2 yıl önce

kadirc16

As least diyince anlami ne oluyor ?

2 yıl önce

dara304054

Bu cümlede var anlamını nasıl çıkarırız?

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.