"She lives in a large house."

Fordítás:Egy nagy házban él.

4 éve

13 hozzászólás


SzilagyiAr1

Nagyon érdekes: a normál sebességgel a "lives"-t úgy mondja, hogy "lívz", szavanként lassan pedig úgy, hogy "lájvsz"...

3 éve

Szanto1
Szanto1

Érdekes nekem is fejtörést okoz, hogy mikor melyik kiejtését alkalmazzam ennek a szónak.

2 éve

bela0830

alany (ki; Ő) állítmány (él, lakik) hol; Szerintem ez a magyar mondatszerkezet.

2 éve

M21-

Él egy hatalmas házban. Ezt sem fogadta el.

3 éve

katalinkallos

Sajnos nekem sem, pedig értelmes és szerintem el kellett volna fogadni mert a lényeg benne van

3 éve

Makkaiaw

nekem a large tágat jelent, lehet mert a romanban is azt jelenti.

1 éve

AndrasDios

Szerintem "él egy óriási házban" azt el kellene fogadniuk. Nem tették. Tudja valaki mi a gond vele - azonkívül, hogy a szórend nem a legszerencsésebb?

1 éve

Harga
Harga

Az ő megoldásuk általánosabban használt, nehéz olyan szövegkörnyezetet elképzelnem, ahol inkább a tiedet mondanám. Még akkor is nagyon erőltetettnek tűnik, ha az a kérdés, hogy: "Mit csinál egy óriási házban?"

1 éve

JuditDirda

A "large" tágast jelent, semmiképpen nem óriást, viszont magyarul erre azt mondjuk, hogy "nagy" . Nekem a névelő miatt nem fogadta el: "Nagy házban lakik". Magyarul itt a "nagy-"on van a hangsúly és nem a "lakik"-on, szerintem elfogadható lenne. Hát, nem tudom.....

1 éve

IlonaSebes

Azt írtam, hogy "Egy nagy házban él ő." Ez miért nem jó? She = ő

1 éve

Harga
Harga

Nem rossz, de duolingo-é nekem jobban tetszik, mert egyszerűbb. Érdemes azt megtanulni. Magyarul a ragozás helyettesíti a személyes névmást.

1 éve

Haladok

Ő él egy nagy házban. Nem fogadta el?

10 hónapja

Harga
Harga

Ha ez kérdés, remélem, hogy nem fogadta el. Olyan mint egy rossz gépi fordítás. Duolingo megoldása korrekt, érdemes megtanulni.

10 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.