"Thefirsttimeyouusethisserviceyouwillhavetoregister."

Çeviri:Siz bu hizmeti ilk kullandığınızda, kaydolmak zorunda olacaksınız.

4 yıl önce

9 Yorum


najaftom

Kullandiginiz" inglizce nasil tercume oluyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kullandığınız: (the thing/the one) you use

kullandığınızda: when you use

4 yıl önce

murat.erta

The first time you use this service....first time :ilk kez...you use:kullandığınız..this service:bu servisi

4 yıl önce

ergunbengi

Bu hizmeti ilk defa kullanıyorsunuz, kayıt olmak zorunda kalacaksınız

1 yıl önce

R.Corleone

bu cümleyi biraz açıklar mısınız?? bu servisi ilk kullandığınızda manası tam olarak nerede? yani biraz açalım bu cümleyi lütfen..

4 yıl önce

CanAsaad

Zorundasın olmalı. Zorunda olacaksın için "have to be registered" olması gerek. Soruda hata var

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hata yok. "will have to VERB" zaten "zorunda olacaksın" demek. siz sadece passive yani edilgen yapmışsınız.

3 yıl önce

CanAsaad

will have to register ve will have to be registered aynı kapıya çıkmıyor. Zorunda olacaksınız dendiğinde "durum vurgusu" yapılıyor. "Kayıtlı olmanız gerekmektedir de olduğu gibi". "Will have to register" duruma değil eyleme vurgu yapıyor. Eylemin zorunluluğuna dikkat çekiyor. will have to register zorundasınız, will have to be registered zorunda olacaksınız a tekabül eder. Ya türkçesini ya da ingilizcesini düzeltmeniz lazım. Ya da gramer olarak benzer, anlamca yakın şeyler diye iki kalıbı da doğru kabul etmek lazım.

3 yıl önce

CanAsaad

Tekrar daha dikkatlü düşündüm de tamam sizinki daha doğru. Obligation gerek benim söylediğim için. To be registered edilgen evet.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.