"Benim bir avukata ihtiyacım var."

Çeviri:I need a lawyer.

4 yıl önce

21 Yorum


Abdurrahma145949

I need a lawyer... benim bir avukata ihtiyacım var need ihtiyacı olmak konu ne ise . Gerisini biliyorsunuz zaten bence biraz daha çalışın olacak başarılar..

3 yıl önce

idem763265

My need a lawyer neden olmuyor

3 yıl önce

kaptanAsT

my aitlik eki mesela my books "benim kitaplarım" ya da senin bir avukata ıhtıyacın var deseydi. "yours need a lawyer mı diyecen" tabiki de" you need a lawyer"...bilmem anlata bildim mi...

3 yıl önce

serhat.1903

Aynisini bende yazdim kafa karistiriyo anca bu ne ya

1 yıl önce

ceylin235285

Çünkü o I olacak

7 ay önce

abdurrahim989534

İ need support now gibi

1 yıl önce

makulportakal

"I need to have a lawyer" cevabı kabul edilebilir olmalıydı.

3 yıl önce

kaptanAsT

ben de aynısını yazdım.... bencede kabul edilmeli

3 yıl önce

ARKINKIRAN

Olmaz

3 yıl önce

hava108616

Aynen

2 yıl önce

sdaaykt

'I need to a lawyer' yazdım kabul etmedi. Acaba to dan sonra fiil gelebileceği için mi?

1 yıl önce

MuhammedEm542837

Lawyer'i sehven "v" ile yazdım, düzeltmede 'I need an attorney' yazıyor

11 ay önce

cem84

I need to have a lawyer neden olmuyor, aciklayabiir misiniz?

3 yıl önce

ozan0010

Need zaten 'ihtiyaci olmak' anlamina da geliyor. yani bir isim bir de fiil anlami var. Have burada hereksiz.

3 yıl önce

hakaany
hakaany

"i am in need of a lawyer" kabul etmedi

3 yıl önce

maligosturo

''I need to a lawyer'' yazdim kavul etmedi, sebebi nedir acaba ?

3 yıl önce

Buse780283

Want yazdım ben kabul etmedi hshsh

3 yıl önce

zlem46738

I am need lawyer yazdim kabul etmedi neden

3 yıl önce

nenjami

Çünkü bu tarz cümlelerde am is are kullanılmaz.

2 yıl önce

hNIA5

Genis zaman cumlesine simdiki zaman yardimci fiilini kullanmissiniz

1 yıl önce

feyza709753

Benim diyoruz ama I kullanıyoruz kafam karisti

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.