Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I walk my dog."

Μετάφραση:Εγώ βγάζω περίπατο το σκύλο μου.

πριν από 3 χρόνια

7 σχόλια


sumo_bean
sumo_bean

Learning greek. What is βγάζω? Thank you.

πριν από 3 χρόνια

starbuck32123
starbuck32123

Hello my fellow backwards learner, it means "I take." The sentence literally translates to "I take walk the dog of me." Weird word order, don't you think?

πριν από 3 χρόνια

Pyjama0

Take off

πριν από 2 μήνες

athan0804

δεν είναι σωστή η μετάφραση νομίζω... μήπως πρέπει να βάλουμε μπροστά απο το walk το take ''i take a walk''?

πριν από 3 χρόνια

GregorisHa

Λανθασμένη μετάφραση πιστεύω...

πριν από 3 μήνες

Michael409270

Η μετάφραση είναι λάθος

πριν από 1 μήνα

Qkx92

Qkx

γιατί είμαι λάθος, το έγραψα σωστά ' ,

πριν από 6 ημέρες