"I walk my dog."

Μετάφραση:Εγώ βγάζω περίπατο το σκύλο μου.

πριν από 4 χρόνια

12 σχόλια


sumo_bean
sumo_bean

Learning greek. What is βγάζω? Thank you.

πριν από 4 χρόνια

starbuck32123
starbuck32123

Hello my fellow backwards learner, it means "I take." The sentence literally translates to "I take walk the dog of me." Weird word order, don't you think?

πριν από 4 χρόνια

Pyjama0

Take off

πριν από 6 μήνες

GregorisHa

Λανθασμένη μετάφραση πιστεύω...

πριν από 7 μήνες

athan0804

δεν είναι σωστή η μετάφραση νομίζω... μήπως πρέπει να βάλουμε μπροστά απο το walk το take ''i take a walk''?

πριν από 3 χρόνια

Am344

Αυτή δεν είναι σωστή μετάφραση.

πριν από 2 μήνες

Michael409270

Η μετάφραση είναι λάθος

πριν από 4 μήνες

Qkx92

Qkx

γιατί είμαι λάθος, το έγραψα σωστά ' ,

πριν από 4 μήνες

Claire472407

Είναι έκφραση που χρησιμοποιείται στα αγγλικά; Πείτε μας να το μάθουμε. Ευχαριστώ

πριν από 3 εβδομάδες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Ναι, είναι έκφραση που χρησιμοποιείται αρκετά συχνά, ως μετάφραση στο δικό μας "Βγάζω τον σκύλο μου βόλτα." Υπάρχει βέβαια και το "I take my dog out for a walk", το οποίο χρησιμοποιείται εξίσου συχνά ^.^

(Συγγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησης, αλλά το σχόλιό σας μάλλον χάθηκε μέσα στα υπόλοιπα και μας ξέφυγε!)

πριν από 1 εβδομάδα

65QH1
65QH1

"Περπατάω με τον σκύλο μου " μου το εβγαλε λάθος..

πριν από 1 εβδομάδα

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Αυτό θα μεταφραζόταν σε "I walk with my dog". Οι δύο προτάσεις δεν έχουν το ίδιο νόημα.

πριν από 1 εβδομάδα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.