1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Temiz hayvanlar pilav yer."

"Temiz hayvanlar pilav yer."

Çeviri:The clean animals eat rice.

August 22, 2014

22 Yorum


FatihZinci

bi kişi de çıkıp demiyor mu yahu temiz hayvan ne pilav ne alaka diye

June 22, 2016

receptoklu

temiz hayvanlar pilav yer.... insanlar temiz hayvanlardir :)

April 20, 2015

nebihagule

Cümle çok saçmaymış

March 12, 2017

ersinturac

clean hayvanların temiz olduğunu niteliyor. neden the kullanıyoruz acaba... the same hats (aynı şapkalardan) sözcüğündeki "same" gibi bir istisna mı söz konusu

July 26, 2016

incikin_

Sıfatları this/that/my/a/an gibi düşünmeyin; "the" ile kullanmanızda bir sakınca yok. Mesela:

"the blue car"
"the clean animals"

demenizde bir sakınca yok.

July 26, 2016

OkulBirinc1

Belki akılda kalması icin ilginç cümleler kuruyorlardır

January 25, 2017

Hm_Dnz11

Ne kadar sacma

June 22, 2017

sinemhogr

it's bullshit

July 27, 2017

dragotreis

Pis hayvanlar bulgur...

August 11, 2017

Yasemin191816

Çok mantıklı tas koy mantık fışkırıyo istaf olmasın gahdkdlamag bence gines rekor kitabına geçmeli bu cümle aşırı mantıktan ölecek sjsfa

August 28, 2017

bazda4

god damnit

April 23, 2019

HayataGlms2

Ne kadar sacma bir cümle

June 8, 2019

RahmanAdam

The clean animals are neden olmuyor? "The clean animals" = "They" olmuyor mu?

August 22, 2014

Viforvendetta

iki çeşit cümle kuruyoruz.
fiil cümlesi ve durum cümlesi.
durum cümlelerinde am,is,are gelir.

i am a doctor.
she is beautiful
you are here.
the clean animals are beautiful.

gibi fiil olmayan cümlelere "durum cümlesi" diyoruz.

i go
you walk
she walks
the clean animals eat

gibi cümleler de "fiil cümlesi" oluyor

August 22, 2014

abykrt

Tesekur acik ve net bi ifade

January 10, 2015

eyma718149

animals 's' eki aldığı için zaten çoğul ondan herhalde

July 5, 2018

EyupErgun

Teşekkürler açıklama yeterli geldi

February 16, 2015

Yamukinoch

Cümle de ne manaysa kdjdndnd

June 11, 2017

KbraSmer

Burada 'the' nın rice ye veya clean animals a gelmesi neyi değiştirir? Rice de neden olmuyor?

July 20, 2017

VolkanSaylan

Gerçekten zekice bir cümle :P

July 23, 2017

Snooperdog

rice ye neden the gelmedi?

September 2, 2017

DuranKartal

Kirli Hayvan yemez mi saçma çeviri

September 19, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.