Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Temiz hayvanlar pilav yer."

Çeviri:The clean animals eat rice.

4 yıl önce

20 Yorum


receptoklu

temiz hayvanlar pilav yer.... insanlar temiz hayvanlardir :)

3 yıl önce

FatihZinci

bi kişi de çıkıp demiyor mu yahu temiz hayvan ne pilav ne alaka diye

2 yıl önce

nebihagule

Cümle çok saçmaymış

1 yıl önce

RahmanAdam

The clean animals are neden olmuyor? "The clean animals" = "They" olmuyor mu?

4 yıl önce

Viforvendetta

iki çeşit cümle kuruyoruz.
fiil cümlesi ve durum cümlesi.
durum cümlelerinde am,is,are gelir.

i am a doctor.
she is beautiful
you are here.
the clean animals are beautiful.

gibi fiil olmayan cümlelere "durum cümlesi" diyoruz.

i go
you walk
she walks
the clean animals eat

gibi cümleler de "fiil cümlesi" oluyor

4 yıl önce

abykrt

Tesekur acik ve net bi ifade

3 yıl önce

eyma718149

animals 's' eki aldığı için zaten çoğul ondan herhalde

3 ay önce

EyupErgun

Teşekkürler açıklama yeterli geldi

3 yıl önce

Velikarak

My answer is The clean animals eat the rice. the wrong

2 yıl önce

ersinturac

clean hayvanların temiz olduğunu niteliyor. neden the kullanıyoruz acaba... the same hats (aynı şapkalardan) sözcüğündeki "same" gibi bir istisna mı söz konusu

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Sıfatları this/that/my/a/an gibi düşünmeyin; "the" ile kullanmanızda bir sakınca yok. Mesela:

"the blue car"
"the clean animals"

demenizde bir sakınca yok.

2 yıl önce

OkulBirinc1

Belki akılda kalması icin ilginç cümleler kuruyorlardır

1 yıl önce

Yamukinoch

Cümle de ne manaysa kdjdndnd

1 yıl önce

Hm_Dnz11

Ne kadar sacma

1 yıl önce

KbraSmer

Burada 'the' nın rice ye veya clean animals a gelmesi neyi değiştirir? Rice de neden olmuyor?

1 yıl önce

VolkanSaylan

Gerçekten zekice bir cümle :P

1 yıl önce

sinemhogr

it's bullshit

1 yıl önce

dragotreis

Pis hayvanlar bulgur...

1 yıl önce

Yasemin191816

Çok mantıklı tas koy mantık fışkırıyo istaf olmasın gahdkdlamag bence gines rekor kitabına geçmeli bu cümle aşırı mantıktan ölecek sjsfa

1 yıl önce

Snooperdog

rice ye neden the gelmedi?

1 yıl önce