Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"I always drink milk with my breakfast."

Traducere:Eu mereu beau lapte la micul dejun.

acum 4 ani

4 comentarii


ILIEJUCATORU

Am dat raspunsul : "Beau intotdeauna lapte la micul dejun " si mi-a fost acceptat,dar consider ca este gresit ca raspuns; si am sa ma explic: Daca eu m-am gandit la " Ei", adica : "ei beau lapte la pranz", as fi ramas cu ideea ca propozitia "I always drink milk with my breakfast" se traduce prin " Ei beau intotdeuna lapte la micul dejun". Sper sa ma fi explicat ! Deci , raspunsul corect este : "EU beau intotdeauna lapte la micul dejun"...adica este neaparat nevoie de prezenta subiectului, deoarece nu poate fi subanteles.

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Faptul că forma verbului ”beau” se potrivește și cu ”eu” și cu ”ei/ele” nu înseamnă că traducerea dinspre engleză este greșită (nu contrazice cu nimic sensul propoziției date), ci că în sens invers ar apărea ambiguitate.
Tocmai de aceea, soluția principală afișată (și care apare de tradus înspre engleză) conține pronumele.

acum 4 ani

ILIEJUCATORU

Ceea ce eu am sugerat era sa nu acceptati solutii in care nu este prezent pronumele personal "EU", pentru a nu crea confuzie...cineva, traducand "Beau lapte la..." se poate gandi la "Ei beau lapte...." Ma refer doar la cazuri de acest gen.

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Am înțeles exact ce ai sugerat și ți-am explicat că nu avem de ce să facem asta pentru că NU este un răspuns greșit la traducerea din engleză spre română. Dacă nu acceptăm, sigur vom avea o listă lungă de rapoarte care nu conțin pronumele.
Nu cred că se gândesc la ”ei/ele”, ci doar aleg varianta mai scurtă de tastare. Dar dacă totuși scriu așa pentru că nu au învățat încă bine pronumele, nu-i nimic, există alte verbe unde sunt forme diferite ale verbului pentru aceste două persoane și atunci vor scrie greșit acolo și vor învăța corect și pronumele.

acum 4 ani