1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Lămâia este galbenă."

"Lămâia este galbenă."

Traducere:The lemon is yellow.

August 22, 2014

7 comentarii


PopoviciCo2

"IS" înseamnă și "ESTE" !!!!


Andreea309045

Păi "is" ÎNSEAMNĂ "ESTE"!


geanina669975

Cei care au gresit sa incerce sa citesca din dictionar explicatia ,poate asa se lamuresc


MIAUpisicuta

Exista lamâie de alta culoare?


ana828286

Da egzistă lime adică tot lămâie doar că este verde


Stefan3793

Da cum vrei sa fie?


tim23929

nu inteleg engleza

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.