"Whatdoyouthinkabouthisbehavior?"

Çeviri:Sen onun davranışı hakkında ne düşünüyorsun?

4 yıl önce

15 Yorum


ElshanSafixanov

Onun davranışı hakkında düşünceniz nedir? Olmaz mı?

3 yıl önce

Velikaraki

Düşünceniz : your think, olmalı.

1 yıl önce

EsinGulsah

Sen demesem de olur ki en başa. Düşünüyorsun derken gizli ozne 'sen' oluyor zaten

1 yıl önce

salihcohaz

sorudaki "his behavior", hakkında konuşulan ve bilinen belirli bir davranış olduğuna göre the ön eki alması gerekmez mi böyle durumlar the nın nerede kullanılıp nerede kullanılmayacağı konusunda kafa karıştırıyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"his" zaten belirledigi icin ayriyeten bir de the kullanilmaz. bu tip kelimelerle the hicbir zaman yanyana gelmez

4 yıl önce

SibelGedik1

Sen kelimesini ekleyince ne olur ki

4 yıl önce

hsnky0110

Onun davranışı için ne düşünüyorsun :(

2 yıl önce

olcay6529

Sen ne düşünüyorsun???? Bu neden yanlış anlamadım ya

3 yıl önce

zgnmelisas

onun davranışı 'ile' ilgili dediğim için kabul etmedi

3 yıl önce

Akif539332

Onun tavrı hakkında ne düşünüyorsun neden olmaz

3 yıl önce

sanalad

cumlede "davranışları" diye yazdigim icin kabul etmedi ya bir insanin davranisi ile davranislari arasinda tekil ve cogul ayrimi olmamali !?

2 yıl önce

11DirkKuyt

cümle içinde okurken bahevyır diye okuyor ama kelimenin üstüne gelince biheyvır diye okuyor düzeltirseniz sevinirim :D

2 yıl önce

bilgekaganylmz

What do you think about ten's behavior :D

1 yıl önce

BirolBayra
BirolBayra

Onun davranışı için ne düşünüyorsun dedim yanlış mı

1 yıl önce

OmerPala

You yerine u da kabul edilmeli

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.