1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The study is important."

"The study is important."

Çeviri:Çalışma önemlidir.

August 22, 2014

13 Yorum


samurayulus

Çalışmak önemlidir olmaz mı

August 22, 2014

Viforvendetta

"studying is important." dediğini karşılar

August 22, 2014

candost2

Ders çalışmak önemlidir. Niçin kabul edilmedi? Raporladım.

September 23, 2015

unalhayal

Study "ders çalışmak değil mi" ben mi yanlış biliyorum

March 25, 2015

cevdetsalih

Ders calismak onemlidir diye yaziyoruz yanlis diyor..Halbuki sozcugun altindaki turkce karsiliklarinin en altinda " DERS CALISMAK, karsiligi var??

May 15, 2016

aslancan32

Study fill olarak "ders çalışmak" anlamına gelmektedir.

Fakat burada fiil olarak değil isim olarak kullanılmış isim anlamida "çalışma" dir.

September 21, 2019

SerkanEycin

Ders calisma önemlidir

January 24, 2015

ordufaruk

Ders önemlidir dedim olmadı

March 25, 2015

modene1

Study is important yanlış. O yüzden, nasıl yazabilirim "Study is important"?

January 10, 2016

modene1

The study is important and Study is important have very different meanings.

February 9, 2016

metin463828

Ders çalışma önenlidir olması gerekir.

June 16, 2017

hseyin21791

Çalışma önemlidir kabul etmedi halbüki aynısı doğru diyor

September 11, 2017

aynenyabokbaya

Kabul etmeyeceğini bile bile öğrenim yazdım:) raporladım ama boşuna eminim, umursanip duzeltilmiyor

November 1, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.