"Iwilltakepicturesforyourmother."

Çeviri:Ben sizin anneniz için fotoğraf çekeceğim.

4 yıl önce

4 Yorum


emotionalman

bu '' fotoğraf çekilir,resim çizilir'' i bırakın artık ya :)

3 yıl önce

R.Corleone

resim çekmek bence yanlış bir kullanım... fotoğraf çekilir, resim çizilir ya da alınır.

4 yıl önce

Viforvendetta

öyle zannediliyor ama zamanla doğru kullanım durumuna geçmiş.

4 yıl önce

Sangarius

resim alıyor dedim yanlış take almak ise take photo desene arkdasında dediği gibi fotograf cekilir rsim çizilir bilgi karmasası olusuyo

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.