Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I will take pictures for your mother."

Çeviri:Ben sizin anneniz için fotoğraf çekeceğim.

0
3 yıl önce

4 Yorum


emotionalman

bu '' fotoğraf çekilir,resim çizilir'' i bırakın artık ya :)

1
Cevap ver2 yıl önce

R.Corleone

resim çekmek bence yanlış bir kullanım... fotoğraf çekilir, resim çizilir ya da alınır.

0
Cevap ver3 yıl önce

Viforvendetta

öyle zannediliyor ama zamanla doğru kullanım durumuna geçmiş.

1
Cevap ver3 yıl önce

Sangarius

resim alıyor dedim yanlış take almak ise take photo desene arkdasında dediği gibi fotograf cekilir rsim çizilir bilgi karmasası olusuyo

0
Cevap ver3 yıl önce