1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "We have no class today."

"We have no class today."

Traducere:Noi nu avem cursuri astăzi.

August 22, 2014

7 comentarii


ValeriuAbajer

class e ora de clasa ,la singular...la plural ar fi classes...deci traducerea corecta ar fi noi nu avem ora de clasa azi si nu cursuri,ore de clasa etc...ar fi trbuit sa cereti traducerea la we have no classes today


BlackDenis

Nu știu dacă este corect acest răspuns, dar eu la fel am răspuns și mi-a dat greșeală... Poate cineva o să ne răspundă ..?


vasioky

de ce nui corect noi nu avem azi ore ?


fantomitzah

Am adăugat. Pentru soluții lipsă folosește butonul de raport (opțiunea ”Răspunsul meu ar trebui acceptat”), nu cel de discuții. Mersi!


DaMenf

"Nu avem clasa azi" .. nu e corect ? Cum ar veni nu ai clasa si nu poti sa faci cursuri.


dan4ro

"Nu avem ore astăzi" este corect


Bobo794166

Inteleg ca singura varianta acceptata e cea mot-a-mot. Nu e necesar un IQ peste 50, ca doar nu ajungem la reparat rachete , eventual la spalat vase, ceea ce e perfect pentru asemenea IQ, nu?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.