"They include the dates."

Vertaling:Zij voegen de datums toe.

August 22, 2014

14 opmerkingen


toosdj

to incluse is n.m.m. omvatten en niet toevoegen

August 22, 2014

Lenkvist

"Toevoegen" is een mogelijke vertaling van "to include" maar "omvatten" is tevens een goede vertaling.

August 24, 2014

toosdj

Het officiële meervoud van datum is data, maar tegenwordig wordt de meervoudsvorm datums ook goedgekeurd door de Taalunie.

October 12, 2015

niels54766874

include kan ook betekenen bevatten toch?

September 19, 2016

Hanneke969674

Meervoud in Nederlands is wel "data" en niet datums...

June 4, 2017

FreekVerkerk

"Data", als meervoud van datum, wordt in ieder geval veel meer gebruikt (door mij), maar misschien is "datums" volgens de een of andere officiële instantie ook goed Nederlands. :) Bijvoorbeeld in de zin: Op welke data ben jij beschikbaar?

June 4, 2017

jannienadine

ja dank je wel het is goed dat ik het weet

June 4, 2017

jannienadine

oke bedankt

June 4, 2017

Wijnanda8

Klopt

January 31, 2018

jannienadine

bedankt voor the tip

March 1, 2019

jannienadine

ja ik vergis mij wel eens bedankt voor de tip

June 4, 2017

Meta540585

Zij voegen de data toe (datums is in Nederlands geen goed woord) enkelvoud= datum...….meervoud is data

March 1, 2019
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.