Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Słyszy prawie wszystkie komentarze."

Tłumaczenie:He hears almost all the comments.

4 lata temu

15 komentarzy


sobmar
sobmar

Czy "the" rzeczywiście jest tutaj obowiązkowe? Moim zdaniem "He hears almost all comments." też powinno być uznane za prawidłowe. Nie wiadomo przecież, o jakie komentarze chodzi.

3 lata temu

Yola448704
Yola448704

Jeżeli w zdaniu angielskim jest "the", to znaczy, że wiadomo,
o jakie komentarze chodzi... Pewnie go obgadują za ścianą...

W tłumaczeniu z polskiego na angielski "the" jest potrzebne,
bo mowa o wiadomych komentarzach, tych, które on słyszy...

9 miesięcy temu

karcho

Kto slyszy? On, ona, ono? Nieprecezyjne

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ważne, że ma być 3. osoba, powinny być akceptowane wszystkie trzy wersje:
He hears almost all the comments
She hears almost all the comments
It hears almost all the comments

4 lata temu

rainbowchecker

Ale nie są. Ja napisałam "she" i zaliczyło to jako błąd.

3 lata temu

Jacek149531

Szkoda, że Pani nie wypowiedziała się w kwestii użycia "the"

3 miesiące temu

Yola448704
Yola448704

NIEPRECYZYJNE? Tak się mówi po polsku. Jeżeli chcesz mówić poprawnie, to musisz się oswoić z PODMIOTEM DOMYŚLNYM ;-)

9 miesięcy temu

RobertMurawski
RobertMurawski

ale dlaczego nie może być she ?

7 miesięcy temu

Bartek2108
Bartek2108

może być, trzeba to zgłaszać

7 miesięcy temu

Egzope2

Pierwsze zdanie bez zbędnego podmiotu! Powinno cię to radować!

3 lata temu

RobertMurawski
RobertMurawski

hears almost all the comments nie uznaje

7 miesięcy temu

angrazy

Popieram stanowisko Asi,ale ,niestety , nie zaliczono mi " she hears almost all the comments" jako odpowiedz prawidlowa

6 miesięcy temu

ChirokK1

Czy almost every comments jest źle

3 lata temu

Yola448704
Yola448704

To nie jest poprawne, bo pomieszałeś liczbę pojedynczą z mnogą.

every comment - każdy komentarz (liczba pojedyncza)
all comments - wszystkie komentarze (liczba mnoga)

9 miesięcy temu

BartoszBam

He hears almost every comment - to również zostało potraktowane jako błąd

7 miesięcy temu