Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The boy eats a tomato."

Çeviri:Oğlan bir domates yer.

4 yıl önce

49 Yorum


kasimbaba

Oğlan bir domates yiyor.

2 yıl önce

selin_dmr

S takısını nasıl kullanmış

1 yıl önce

menel258659

Geniş zaman olarak sanırım

5 ay önce

nisazdek

Nasil soyledim hala anlamadim

1 yıl önce

stkgok

Ben buradaki -S Takısını Domates'-i olarak algıladım bazı yerlerde -S Takısı çoğul bazı yerlerde sahiplik olarak kullanılıyor. Onu çözemedim.

3 yıl önce

elif1234563

Ben de öyle biliyorum

6 ay önce

HAKAN70844

Aga uygulama güzel yaww Ama geliştirilmeli bence daha yeni güncellemeler gelmeli mesela süre li sınav çoktan seçmeli sorular

1 yıl önce

HAKAN70844
1 yıl önce

elif514842

evet o oglan olcak

11 ay önce

oguzhan_54

Niye eat demiyor da eats diyor ?

9 ay önce

elif1234563

Tüm hayatım ingilizce 1- Dinlediğim şarkıların çoğu 2- İnsan artık okulda 11 saat ingilzce gördükten sonra... 3- kurs 4-ingilizceyi biraz bile bilen ailem 5- Tabletüm de kullandığım tüm uygulamaların ing. olması 6- Dışarıya çıkınca veya ödev yaparken ingilizce kelime görmem

6 ay önce

SevimDemir380455

Tomatoes neden kabul edilmiyor?

3 ay önce

Ridvan659525

o9

3 ay önce

TunaUurlu

"Erkek bir domates yer." Neresi yanlış ?

2 ay önce

Serdarygs

oğlan ne ya :) , bunun ( boy) en doğru çevirisi ''delikanlı'' olmalı. onu da kabul etmiyor.

3 yıl önce

aykutkilic

Aynen

5 ay önce

emirhan5101

offffff

2 yıl önce

kaankaya20

anlamasi zor :)

2 yıl önce

ilayda626005

Söylüyorum solüyorum anlamıyor öç

1 yıl önce

mertcanimi

Ya anlamiyorum bi s takısını hep cogul zannediyorum ne anlamı var cümlede

4 yıl önce

CemreCeylan

he she it de fiile s takısı geliyor. the boy burda he oluyor ya

3 yıl önce

Asaf102

Doğru biliyorsun

7 ay önce

FurkanKekl1

A olduğu için 1

2 yıl önce

bedrlion

Oğlan ile erkek farklı şeyler mi? ilk başlarda ''boy'' erkek ve oğlan olarak gerçiyor. Peki neden bu derslerde tek oğlan ve çocuk ? Çocuk ''child'' demek değil mi?

3 yıl önce

ezgi268

yaa ama erkek demek gerekmezmi yani oğlan en son geli,r aklaa

3 yıl önce

sla.ismet.

Tabikide gerekmez

1 yıl önce

BusyMinded

Erkek daha büyükler için kullanılır.

3 yıl önce

sdtyldz

bence de.oğlan değil erkek deriz

3 yıl önce

sevvalozbek

oğlan ne ki,çocuk diyorum olmuyo :D

3 yıl önce

stkgok

Erkek çocuğu dersen kabul eder. Çocuk Child.

3 yıl önce

kudret939403

'Erkek çocuk' yazdık çocuğu mu olacak illa...

3 yıl önce

Kingdoki

ne oğlanmış yaa erkek niye olmuyor bilen var mı?

2 yıl önce

melisa1881

Arkadaşlar boy erkek demek değil mi ama boy a çocuk dedi

2 yıl önce

MarufBahad

Slm

2 yıl önce

zumraING

of yha

1 yıl önce

seda1285
seda1285

Ornegin liseli birisine adam yani man olarak hitap edemezsin boy dersin. Turkcede nasil belli bir yasa kadar kiz deyip yasi ilerledikce kadın diye bahsediyorsak boy ve man arasindaki farkta bu

1 yıl önce

ZerenErkan3

Oğlan yer bir domates dedim ve kabul etmedi

1 yıl önce

sla.ismet.

Çünkü o öyle değil oplan bir domates yer demen gerek

1 yıl önce

sude3353

Cevaba oğlan yazdım çocuk olcak mis öyle diyo

3 yıl önce

Fahri.3188

Benimde ayni oldu uygulama da hata var bence

3 yıl önce

aysedemirc2

Bede

2 yıl önce

Fahri.3188

Cocuk child deilmi yaa neden boy a oğlan yazdigimda yanlis cevap geliyor

3 yıl önce

Burcu58264

Ne çocugu erkek degil mi dogrusu?

2 yıl önce

babacan143

Oğlan olmasın erkek olsun

2 yıl önce

hrn_42

Oğlan ney ya :) çocuk desek erkek desek olmuyomuş mu?

4 yıl önce

omercito
omercito

Çocuk derseniz kız mı erkek mi olduğu anlaşılmaz. Erkek derseniz çocuk mu adam mı olduğu anlaşılmaz. Ama "oğlan" yerine "erkek çocuğu" da diyebilirsiniz.

4 yıl önce

sude203

boy erkek anlamına geliyo ama benim erkek yazmamı kabul etmiyo

3 yıl önce

sude3353

Bana da öyle oldu cevap çocuk olmaliydlmis

3 yıl önce

ercin.mustafa

No ,how are you

3 yıl önce