Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The boy eats a tomato."

Çeviri:Oğlan bir domates yer.

0
3 yıl önce

14 Yorum


stkgok

Ben buradaki -S Takısını Domates'-i olarak algıladım bazı yerlerde -S Takısı çoğul bazı yerlerde sahiplik olarak kullanılıyor. Onu çözemedim.

1
Cevap ver2 yıl önce

elif1234563

Ben de öyle biliyorum

0
Cevap ver4 ay önce

kasimbaba

Oğlan bir domates yiyor.

1
Cevap ver1 yıl önce

selin_dmr

S takısını nasıl kullanmış

1
Cevap ver11 ay önce

menel258659

Geniş zaman olarak sanırım

0
Cevap ver3 ay önce

nisazdek

Nasil soyledim hala anlamadim

1
Cevap ver9 ay önce

HAKAN70844

Aga uygulama güzel yaww Ama geliştirilmeli bence daha yeni güncellemeler gelmeli mesela süre li sınav çoktan seçmeli sorular

0
Cevap ver9 ay önce

HAKAN70844
0
Cevap ver9 ay önce

elif514842

evet o oglan olcak

0
Cevap ver9 ay önce

oguzhan_54

Niye eat demiyor da eats diyor ?

0
Cevap ver7 ay önce

elif1234563

Tüm hayatım ingilizce 1- Dinlediğim şarkıların çoğu 2- İnsan artık okulda 11 saat ingilzce gördükten sonra... 3- kurs 4-ingilizceyi biraz bile bilen ailem 5- Tabletüm de kullandığım tüm uygulamaların ing. olması 6- Dışarıya çıkınca veya ödev yaparken ingilizce kelime görmem

0
Cevap ver4 ay önce

SevimDemir380455

Tomatoes neden kabul edilmiyor?

0
Cevap ver1 ay önce

Ridvan659525

o9

0
Cevap ver4 hafta önce

TunaUurlu

"Erkek bir domates yer." Neresi yanlış ?

0
Cevap ver6 gün önce