"The boy eats a tomato."

Çeviri:Oğlan bir domates yer.

4 yıl önce

16 Yorum


kasimbaba

Oğlan bir domates yiyor.

2 yıl önce

selin_dmr

S takısını nasıl kullanmış

1 yıl önce

menel258659

Geniş zaman olarak sanırım

7 ay önce

nisazdek

Nasil soyledim hala anlamadim

1 yıl önce

stkgok

Ben buradaki -S Takısını Domates'-i olarak algıladım bazı yerlerde -S Takısı çoğul bazı yerlerde sahiplik olarak kullanılıyor. Onu çözemedim.

3 yıl önce

elif1234563

Ben de öyle biliyorum

8 ay önce

HAKAN70844

Aga uygulama güzel yaww Ama geliştirilmeli bence daha yeni güncellemeler gelmeli mesela süre li sınav çoktan seçmeli sorular

1 yıl önce

HAKAN70844
1 yıl önce

elif514842

evet o oglan olcak

1 yıl önce

oguzhan_54

Niye eat demiyor da eats diyor ?

11 ay önce

elif1234563

Tüm hayatım ingilizce 1- Dinlediğim şarkıların çoğu 2- İnsan artık okulda 11 saat ingilzce gördükten sonra... 3- kurs 4-ingilizceyi biraz bile bilen ailem 5- Tabletüm de kullandığım tüm uygulamaların ing. olması 6- Dışarıya çıkınca veya ödev yaparken ingilizce kelime görmem

8 ay önce

SevoD.
SevoD.

Tomatoes neden kabul edilmiyor?

5 ay önce

Ridvan659525

o9

4 ay önce

TunaUurlu

"Erkek bir domates yer." Neresi yanlış ?

4 ay önce

VolkanUlud1

Oradaki a nin anlami nedir?

1 ay önce

cagdas605233

Bir demek, sayısal adet belirtiyor

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.