"He does not accept change."

Fordítás:Nem fogad el aprót.

August 23, 2014

12 hozzászólás


Mamika51

Nem fogadja el a változást. Ez miért nem jó?

November 1, 2014

kinsfolk

Már elfogadja: 2016.05.18.

May 18, 2016

BagamriLszl

az lehet, de nekem nem fogadta el (sem az aprót, sem a változást, és még a válaszomat sem...) :-)

July 14, 2016

Szanto1

Én is ezt írtam, nekem elfogadta. 2016.08.08

August 8, 2016

HunorSzabo

én is ezt kérdezem... de talán azért mert nincs ,,the" így nem kell ,,a"!

December 3, 2014

NmethImre5

Én is ezt írtam.

January 28, 2018

AlexanderP896450

Nem fogad el aprót? :-D

August 23, 2014

Revand

A change cserét is jelent.

September 24, 2016

C.Gabor

Az "aprópénz" miért nem jó? Ez csak egy darab mondat szövegkörnyezet nélkül. Honnan kellene tudnom, hogy a "change" itt éppen melyik jelentést hordozza?

February 12, 2015

Szanto1

Nem fogad el cserét. Jó vagy nem jó?

April 28, 2017

aptg.gabi

"Nem fogadja el a változást."- elfogadja; bár nincs a az angol mondatban. Úgy tűnik már sokkal rugalmasabb a bagoly, de remélem nem csak beleunt a beküldött rossz variációkba!? 2018. 12. 23.

December 23, 2018

espontapon1

A change aprópénzt is jelent? Ezt soha nem tanította a duo!

April 6, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.