1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I see the edge of the island…

"I see the edge of the island."

Fordítás:Látom a sziget szélét.

August 23, 2014

5 hozzászólás

Népszerű témák szerint

Steven601

a szél ez esetben elég szerencsétlen ... az a szakadéknak van például

March 5, 2018

klaril

"Látom a sziget szegélyét" miért nem jó?

November 7, 2018

narancs12

Látom a sziget partját. Miért nem jó?!

February 25, 2015

Sutus

Mert az "edge" nem partot jelent, a part a "coast".

February 25, 2015

adda76

A part lehet bank is, a coast mellett, de semmiképpen nem edge.

February 25, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.