A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They have taken her away."

Fordítás:Elvitték őt.

3 éve

7 hozzászólás


RicIHARDIsoN

milyen érdekes hogy a magyar ezt egy szóval is ki tudja fejezni (elvitték) :)

3 éve

aranyhalka

Ez aranyos, nekem azt írta megoldásként hogy " magukkal vitték őt". Na, erre nem gondoltam.

3 éve

JzsefDeme

Én ezt írtam és nem fogadta el

1 éve

narancs12

vitt, vett Elvették.Itt ez is jó,mert nem tudjuk miről van szó!!!

3 éve

GergelyMol1

De igen tudjuk. A her arra utal hogy egy nőnemű személy az illető.

2 éve

mik.del

Az elvettéket nem fogadja el pedig ott van a feldobott jelentések között :(

1 éve

GergelyMol1

Ennek az igének a szövegkörnyezettől függően rengeteg jelentése van, itt nem értelmezhető az "elvették" fordítás.

1 éve