"The woman and the man walk."

Traducere:Femeia și bărbatul se plimbă.

August 23, 2014

7 comentarii


Andybrumea

Acoperis "scuze"

October 27, 2018

123000y

the woman and the man walk ? nu trebuia sa fie : the woman and the man walks ? pentru ca e persoana a III-a singular ...

August 23, 2014

codrinn_

nu trebuia pentru ca ,,The woman and the man walk" = ,, They walk" (Femeia si barbatul se plimba= Ei se plimba). Trebuia sa fie ,,walks" doar daca actiunea era facuta doar de ,,woman (she)" sau ,,man (he)" . Sper ca ai inteles.

August 23, 2014

123000y

da , am inteles , mersii mult :D

August 26, 2014

CatWoman737758

e plural pentru ca se refera la amadoi

February 2, 2018

RIORDANESCU

Da am înţeles "Thank You, very much."tot aşa, am zis şi eu.

November 4, 2014

irina712800

John

June 8, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.