1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Winter is a season."

"Winter is a season."

Çeviri:Kış bir mevsimdir.

August 23, 2014

15 Yorum


emresk17

Winter is coming diyecek sandim bi an :))


imanaz1

Bir anlami getiren a gelmeli


Lumi84

kış mevsimi, dedim kabul etmedi


imanaz1

Örnek cumleyle senin cumlen arasinda daglar kadar fark var:((


YusufZiyaE1

A koymamissin (a )(bir )anlami tasir


noCry4376

Mevsim kıştır neden kabul edilmedi


Rower88

Sadece ''season'' u sezon olarak kabul ediyor ama burda ''kış bir sezondur'' u kabul etmiyor. Günlük hayattada kış sezonu yaz sezonu diye kullanıyoruz neden kabul etmiyor farkı açıklayabilir misiniz ?


Okan76431

Kış bir mevsimdir yazanlar agır maldır


imanaz1

Dogrusu o zaten


uuryrk2

Neden lan sen hafif mal mısın koçcum


SefaTeyek1

Season u sezon olarak kabul ediyordda. bunu neden kış bir sezondur dediğimde kabul etmiyor. summer is a seasonda yaz bir sezondur diyorum kabul ediyor.


atsutota

Elmır Sezonu Bugs Bunny izleyenler bilir


smeyyenini

Ben kış bir mevsimdir yazdım sonra kontrol ettim bir baktim mevsimdiri silmiş yanlış dedi buhüzden canım gitti


yalcln

"is" yutulmuş

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.