Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Winter is a season."

Çeviri:Kış bir mevsimdir.

3 yıl önce

11 Yorum


emresk17

Winter is coming diyecek sandim bi an :))

2 yıl önce

imanaz1

Bir anlami getiren a gelmeli

2 yıl önce

SuperTeam1234

bence sorun yoktu

3 yıl önce

Lumi84

kış mevsimi, dedim kabul etmedi

3 yıl önce

imanaz1

Örnek cumleyle senin cumlen arasinda daglar kadar fark var:((

2 yıl önce

YusufZiyaE1

A koymamissin (a )(bir )anlami tasir

3 yıl önce

Okan76431

Kış bir mevsimdir yazanlar agır maldır

2 yıl önce

imanaz1

Dogrusu o zaten

2 yıl önce

meryem104890

Mevsim kıştır neden kabul edilmedi

2 yıl önce

Rower88

Sadece ''season'' u sezon olarak kabul ediyor ama burda ''kış bir sezondur'' u kabul etmiyor. Günlük hayattada kış sezonu yaz sezonu diye kullanıyoruz neden kabul etmiyor farkı açıklayabilir misiniz ?

1 yıl önce

SefaTeyek1

Season u sezon olarak kabul ediyordda. bunu neden kış bir sezondur dediğimde kabul etmiyor. summer is a seasonda yaz bir sezondur diyorum kabul ediyor.

1 yıl önce