"Come and see the castle for yourselves!"

Fordítás:Gyertek és nézzétek meg magatoknak a várat!

August 23, 2014

9 hozzászólás


KrolyMayer

vajon miért nem "láthatásra hivja és miből következik, hogy a nézésre

August 23, 2014

---Ati---

ezt én sem értem, hogy miért nem "look"

September 5, 2018

johalasz46

Igen. Look= néz, see= lát. És for nélkül érthetőbb. Gyere és lásd a kastélyt te magad . 2019.május.

May 12, 2019

JriLszl

see-lát look-néz igazad van

February 1, 2018

Fabrne

Nem lehet hallani a többesszámot!

September 23, 2014

Levente5

"Yourself - önmagad, Yourselves- önmagatok" szerintem én is a rossz válasz adással jöttem rá

November 12, 2014

JriLszl

a "saját magatoknak!" "for yourselves " gyakorlására példamondatnak elég béna megoldás lett amit itt kaptunk. Sokkal életszerűbb lenne ha valamit elkészíteni vagy megjavítani kellene saját maguknak.

February 1, 2018

JoeSzab

Gyertek és lássátok saját magatok a várat!

September 13, 2018

IzabellaSz2

Honnan tudható,hogy többesszámról van szó?

December 10, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.