"Come and see the castle for yourselves!"

Fordítás:Gyertek és nézzétek meg magatoknak a várat!

4 éve

8 hozzászólás


KrolyMayer

vajon miért nem "láthatásra hivja és miből következik, hogy a nézésre

4 éve

---Ati---

ezt én sem értem, hogy miért nem "look"

3 hónapja

JriLszl

see-lát look-néz igazad van

10 hónapja

Fabrne
Fabrne

Nem lehet hallani a többesszámot!

4 éve

Levente5

"Yourself - önmagad, Yourselves- önmagatok" szerintem én is a rossz válasz adással jöttem rá

4 éve

JriLszl

a "saját magatoknak!" "for yourselves " gyakorlására példamondatnak elég béna megoldás lett amit itt kaptunk. Sokkal életszerűbb lenne ha valamit elkészíteni vagy megjavítani kellene saját maguknak.

10 hónapja

JoeSzab
JoeSzab

Gyertek és lássátok saját magatok a várat!

3 hónapja

IzabellaSz2

Honnan tudható,hogy többesszámról van szó?

6 napja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.