Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The girl likes every animal."

Çeviri:Kız bütün hayvanları sever.

4 yıl önce

23 Yorum


GkhanArgn

Bu cümlenin Türkçe çevirisi Kız her hayvanı sever. şeklinde olmalı. Everynin Türkçe karşılığı herdir. every animal: her hayvan all animals: tüm hayvanlar Her hayvanlar denilemeyeceği için every animal coğul eki -s i almaz. every den sonra her zaman tekil isim ve fiil kullanılır. Fiilden kasıt, mesela everyden sonra kullanılan fiil geniş zaman ise fiile -s gelir. Fiiller tekil özneye göre düşünülür. Örneğin: Every child in the class plays a musical enstrument./ Sınıftaki her çocuk bir müzik aleti çalar.

2 yıl önce

ToprakUfuk

Kesinlikle ..

1 yıl önce

yagmurdaml18

Bencede

10 ay önce

hmustak

animals olması gerekmiyor mu?

4 yıl önce

as08
as08

sahi, all animals derken de all animal mı all animals mi olacak acaba?

4 yıl önce

ishak698591

Every her diye geçiyor ama bütün olarak çıktı

2 yıl önce

YASER141660

Hayır

9 ay önce

diojen_serkan

Beyler bu soruda bir gönderme var dikkatli olalım.

3 yıl önce

zeynep759433

Ne gönder mesi ya

2 yıl önce

SELM817466

Animal mı? Animals mı? all animal olur mu?

3 yıl önce

iitenbilen

Daha anlasilir aciklama bekliyoruz

3 yıl önce

evrengn

Bakin bu cok doru bir cumle

2 yıl önce

Nuh550115

Kizlar hayvanlardan hoslanir

2 yıl önce

KaanAkdeni2

Kız her hayvanı sever. ne demek bana açıkla öbürü ile aynı anlamdaa

2 yıl önce

YASER141660

Gurubuma herkrsi beklerşm

9 ay önce

hma768516

Kiz her hayvani sever degil mi bunun Turkcesi

6 ay önce

mermer290651

"Kız hayanları sever" yazdım çıkmadı ikiside aynı şey değilmi

1 ay önce

ferdi48130

The boy likes every girls

2 yıl önce

Mrym_44

The boy likes every girl.

2 yıl önce

ogrenci1999

"Kız hayvan gibi " de doğru değil mi

3 yıl önce

AliTaskoparan

Like ın gibi anlamında kullanılması için özneden sonra başka bir fiilin gelmesi gerekirdi. 'The girl IS like animals'

3 yıl önce

clalHidnme

Hayır çünkü likes diyor beyenmek sevmek..

3 yıl önce

536tezcan

Hem burda gibi kelimeside yok

2 yıl önce