1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Bărbații"

"Bărbații"

Traducere:The men

August 23, 2014

7 comentarii


matteo97838

Barbații........The men..... Nu este același lucru??? Pt că mie mi l dă greșit!!


Giulia251465

Ba ala nu era la singular era la plural barbatii=the mens nu the men


RusRaul

"Man" "men", se pronunță mai la fel, cum aflu intr-o propoziție sonoră de exemplu, care e care?


fantomitzah

Le asculți de mai multe ori până înveți să de distingi.

La plural ”men” se pronunță cu E clar și este mai scurt.
La singular ”man” se pronunță între E și A și este mai lung.
Ascultă la propozițiile astea diferența dintre: man și men.


George72771

Man singular Men Plural

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.