"After eating one sleeps."

Çeviri:Yemek yedikten sonra insan uyur.

August 23, 2014

24 Yorum

Konu önem sırasına göre

mercan14

Bu cümleden sonra çince öğrenmeye karar verdim

January 18, 2015

bretonica

yine kalıp bir cümle ile mi karşı karşıyayım acaba ?


McDors

'ONE' nedir yaa


dreamer_88

Yemekten sonra biri uyur olamaz mi?


tejksedo

Aynen. One ifadesini insan değil de biri olarak kullanmak gerekmez mi?


R.Corleone

one : kişi, biri, birisi, insan manalarında kullanılabilir.


MehmetAlba3

Tureng sozluk indirin Orada insan adam biri anlamlarina geliyor. Harika bir app


adamlion

Is there anyone kullanılmakta


dmrsinan

'one' mı daha neler ?


RanaAktan

Which one sleeps kardeşim?


ufukyayla

2,5 yıldır bi gün bile aksatmadan Duolingo ile çalışıyorum, bu cümle ilk kez karşıma çıktı. Doulingo'nun rasgele cümleler getirme mekanizmasında bir sorun var gibi görünüyor. Aynı cümleleri tekrar tekrar sorup durdu, ama bunu neden birkez sordu?


hodoras

Bir sekilde bunlarin karsimiza cikmasi hos oluyor. Rutini bozuyor. Bu arada azminizi tebrik ederim. Darisi basimiza.


ufukyayla

Teşekkür ederim. Gördüğüm kadarıyla siz de iyi gidiyorsunuz. arada sırada farklı şeyler sorması elbette güzel oluyor, rutini bozarak kısa bir süre için olsa da konsatrasyonu arttırıyor.


sait74053449

Ben de Duolingo ile cok ilerleme kaydettim. Ama benimki sizin kadar istikrarli degil. Gıpta ve tebrik ediyorum. Varsa tavsiyeleriniz ogrenmek isterim.


ufukyayla

Ben artik yazili metinlerde hic sorun yasamiyorum. Rahatlikla kitap, makale vb. okuyabiliyorum. Ingilizce altyazi ile film seyredebiliyorum. Ama dinledigimi anlamakta zorlaniyorum. Duolingo gunluk hayatta kullanilan bircok kelimeyi es geciyor. Baska kaynaklardan (youtube, podcast, tv gibi) dinleme pratigi yapmanizi tavsiye ederim. Ben biekac kez 2-3 hafta suren konusma pratigine yonelik kamplara katilmayi yada vakit bulabilirsen 2-3 ay yurtdisina gitmeyi dusunuyorum.


Lancervirtue

tebrikler büyük başarı bence


meral613584

Insan kelimesi yok nerden cikti


neoramax

"Yedikten sonra biri uyur" <= neden kabul değil acaba?


CanAtasoy1

Insan nerede yaziyor


Gzde873081

"Yemek yedikten sonra uyunur" bunu kabul etmedi ya, aynı anlama gelir oysaki


HakanSait

Don't sleep, walk.


A--U

bu ne yaaa? hayatımızda kaç kere bu saçma kalıp cümle çıkacak karşımıza sanki?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.