"After eating one sleeps."

Çeviri:Yemek yedikten sonra insan uyur.

4 yıl önce

20 Yorum


mercan14
mercan14

Bu cümleden sonra çince öğrenmeye karar verdim

3 yıl önce

GMO648713

:)) :)))

2 yıl önce

McDors

'ONE' nedir yaa

4 yıl önce

bretonica

yine kalıp bir cümle ile mi karşı karşıyayım acaba ?

4 yıl önce

dreamer_88

Yemekten sonra biri uyur olamaz mi?

3 yıl önce

tejksedo

Aynen. One ifadesini insan değil de biri olarak kullanmak gerekmez mi?

3 yıl önce

R.Corleone

one : kişi, biri, birisi, insan manalarında kullanılabilir.

3 yıl önce

adamlion
adamlion

Is there anyone kullanılmakta

3 yıl önce

dmrsinan

'one' mı daha neler ?

3 yıl önce

MehmetAlba3

Tureng sozluk indirin Orada insan adam biri anlamlarina geliyor. Harika bir app

2 yıl önce

RanaAktan
RanaAktan

Which one sleeps kardeşim?

1 yıl önce

muallame

o ne yaa?:))

3 yıl önce

neoramax

"Yedikten sonra biri uyur" <= neden kabul değil acaba?

1 yıl önce

CanAtasoy1

Insan nerede yaziyor

1 yıl önce

ufukyayla
ufukyayla

2,5 yıldır bi gün bile aksatmadan Duolingo ile çalışıyorum, bu cümle ilk kez karşıma çıktı. Doulingo'nun rasgele cümleler getirme mekanizmasında bir sorun var gibi görünüyor. Aynı cümleleri tekrar tekrar sorup durdu, ama bunu neden birkez sordu?

1 yıl önce

hodoras
hodoras

Bir sekilde bunlarin karsimiza cikmasi hos oluyor. Rutini bozuyor. Bu arada azminizi tebrik ederim. Darisi basimiza.

1 yıl önce

ufukyayla
ufukyayla

Teşekkür ederim. Gördüğüm kadarıyla siz de iyi gidiyorsunuz. arada sırada farklı şeyler sorması elbette güzel oluyor, rutini bozarak kısa bir süre için olsa da konsatrasyonu arttırıyor.

1 yıl önce

suat349302

Ben de Duolingo ile cok ilerleme kaydettim. Ama benimki sizin kadar istikrarli degil. Gıpta ve tebrik ediyorum. Varsa tavsiyeleriniz ogrenmek isterim.

5 ay önce

ufukyayla
ufukyayla

Ben artik yazili metinlerde hic sorun yasamiyorum. Rahatlikla kitap, makale vb. okuyabiliyorum. Ingilizce altyazi ile film seyredebiliyorum. Ama dinledigimi anlamakta zorlaniyorum. Duolingo gunluk hayatta kullanilan bircok kelimeyi es geciyor. Baska kaynaklardan (youtube, podcast, tv gibi) dinleme pratigi yapmanizi tavsiye ederim. Ben biekac kez 2-3 hafta suren konusma pratigine yonelik kamplara katilmayi yada vakit bulabilirsen 2-3 ay yurtdisina gitmeyi dusunuyorum.

5 ay önce

Gzde873081

"Yemek yedikten sonra uyunur" bunu kabul etmedi ya, aynı anlama gelir oysaki

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.