1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My uncle is of Italian origi…

"My uncle is of Italian origin."

Çeviri:Benim amcam İtalyan kökenlidir.

August 23, 2014

32 Yorum


R.Corleone

burada of kelimesini neden kullanıyoruz?


menekshe

My uncle is Italian origin = Amcam italyan kökendir... olmaz yani... of Italian origin= italyan kökenlidir


bsbybp

my uncle is origin of italian olsa nasıl olur?


DrJava

Benim amcam Italyan kökenidir olur. Anlam kayması var.


incikin_

"of" bazen -li/-lı anlamı veriyor. of Italian origin= İtalyan kökenli

Başka bir konuda "He's a man of honor=O onurlu bir adamdır." örneği de çıkmıştı.


karr__man

Telaffuzda bir gariplik var. My uncle does have Italian origin, diyor gibi (veya gibi diyor).


DenizKama

Ya bu nası bir okumak, nasıl bir telaffuzdur be. " May ankıl dıs ıvı taliyınoricin" Ankıl(Uncle)'dan sonra is'i okurken 'dız' diyor dız deyince algı tamamen değişiyor. Ulamayla devam ettiği için "Dızıvı taliyın oricin' gelde anla anlayabilirsen. Ben tercüme ederken yazıyı hiç okumam. Sadece söyleneni dikkate alırım. 10 kere dinledim yine de ne dediğini anlamadım. " 'Dızıvıymış' sensin Dızıvı.


uygarbashar

"amcam aslen italyandır " kabul etmedi


Enescosovic

Ben de aynı şekilde çevirdim benimkisini de kabul etmedi. Bence bizim yazdığımız da doğru


34025

amcası üvey heralde.ben ''eniştem italyan kökenlidir'' dedim. insan amcasının (ayrıca) başka kökenli olduğunu neden/nasıl söyler ki


hikilic

Bu açıdan bakınca haklısınız ama birine amcasını veya dayısını bahsederken veya birine tanıtırken gayet doğal böyle söyleyebilir.


TubaUcar1

Benim amcam kökeninde İtalyandır.


karr__man

Arkadaşlar, neden noktalama işaretlerini kullanmıyorsunuz?


34025

uncle; amca,dayı ve enişte manalarına geliyor. ''amca''yada ''dayı'' kelimelerini kullandığımda kabul ediliyor fakat ''enişte'' kelimesini kullandığımda kabul etmiyor. bu kelime de kullanılabilir!


ALTAIR23912

Brother-in law = enişte, kayın birader, bacanak

Uncle = amca, dayı


nedim23768

"Amcamın kökeni italyandır" yanıtını hatalı buldu. "Amcamın kökeni İtalya'dır." Olacakmış.


Aknby

Pis yedilide ki Orço'nun Amcası olmasın?


has.durmaz

Açıklama için teşekkürler


goodtimee

köken yerine menşei de yazılabilir neden kabul edlmiyo


butigo

Amcamın kökeni italyan dedim kabul etmedi doğrusu amcamın kökeni italya diyor. Italian, italyan değil mi?


ayse.kocalar

Amcam italyan kokenlidir diyebilirsin. Ama amcamin kokeni italyan demek turkce de bile bozuk cumle oluyor.


onurdelibas

Amcam italyan kökenlidir.


adnanak

Seslendirmede yanlışlık var


AhmetSerdar

benim amcam Italyan orijinlidir. Origin: orijin


Simbiyot

benim amcamın kökeni italyandır demiş olmama ve orada "italian" yazmasına ramen "italyadır" şeklinde düzeltme yapmış utanmadan. Böyle saçmalık görmedim ben.


enveryuce

Aslen İtalyandır deyince olmaz tabi haklısınızç


smetKoak

sanki reji my uncle is of italian origin değilde my uncle this of itaian origin diyor


Selahattin534576

Amcam İtalyan asıllıdır, kabul ediyor


Bernardorado9

Dayım aslen İyalyandır kabul edilmeliydi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.